6 szabály a nagyobb izmokért

Kövesd ezt a 6 tanácsot, amit egyszerű betartani és sokkal könnyebbé teszed a dolgod a konditeremben. Ki mondta, hogy a táplálkozás nem fontos az izomépítéshez?!

Kövesd ezt a 6 tanácsot, amit egyszerű betartani és sokkal könnyebbé teszed a dolgod a konditeremben. Ki mondta, hogy a táplálkozás nem fontos az izomépítéshez?!


1. Tankolj fel edzés előtt
1 órával edzés előtt úgy táplálkozz, hogy minden fél g fehérjére 1 gramm szénhidrát jusson, hiszen így sokkal jobban bírod az edzést.

2. Minden kilóra jusson 2 gramm fehérje
Ez azért fontos, hogy izmot építs és egyenletes szinten tartsd a vércukrod. Válassz csirkét vagy pulykát, de a hal és a sovány marhahús is tökéletes. Tehát egy 80 kg-os férfinak 160 g fehérjét kell elfogyasztania.

3. Válaszd a joghurtot
A friss gyümölcsre öntve reggelire vagy desszertként is jó választás. A benne lévő kalcium segíti a izmok növekedését.

4. Edzés után is egyél okosan
A fehérjében és szénhidrátokban lévő aminosavak nagyon fontosak egy kemény edzés után. Minden órában egyél belőlük 4 órán keresztül.

5. Fogyassz zöldségeket is
Ha sok fehérjét eszel, savasabb lehet a szervezeted, ami a csontokra is kihat. Ezt fehérjében gazdag zöldségekkel ellensúlyozhatod. Egyél babot, lencsét, olajos magvakat.

6. HNO3
Rég volt a kémiaóra, igaz? A babban, halban és szójában lévő sav megnöveli az izmaidban lévő véredények méretét, ezért keményebben tudsz edzeni.

Az 5 órás szabály tette naggyá a világ vezető üzletembereit

Bill Gates, Mark Zuckerberg és Elon Musk is így lett sikeres.

A 6 legjobb kettlebelles zsírégető gyakorlat

Pörgesd fel a metabolizmusod ezekkel a gyakorlatokkal!

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft