5 hiba, amitől egészségtelen lesz a salátád

Azt biztos tudod, hogy az öntet és a kruton például sokat lendít a salátád egészségtelenségén. De ezen kívül vannak még apróbb hibák, amik meggátolnak abból, hogy a legtöbbet hozd ki egy tál salátából. Ezekre figyelj:

Azt biztos tudod, hogy az öntet és a kruton például sokat lendít a salátád egészségtelenségén. De ezen kívül vannak még apróbb hibák, amik meggátolnak abból, hogy a legtöbbet hozd ki egy tál salátából. Ezekre figyelj:


1. A legalacsonyabb kalóriatartalmú salátát választod
Egy 250 kalóriás saláta elfogyasztása után meg fogsz éhezni, ezért egyáltalán nem gond, ha egy 400-600 kalóriásat fogyasztasz el.

2. Mindig csak fejes-vagy római salátát fogyasztasz
Bár A-vitaminban gazdag, a de káposzta, kelbimbó, rukkola, bébispenót és kelkáposzta más-más tápanyagokat tartalmaz. Fő a változatosság.

3. Kihagyod a fehérjét
Mindenképp olyat egyél, amiben van hús, hal vagy bab. Így nem fogsz utána hamar megéhezni.

4. Bőségesen megszórod magvakkal
Maximum 1-2 adag egészséges zsírokat tartalmazó összetevő kerüljön a salátádra, hogy ne nőjön sokat a kalóriatartalma. És vigyázz, ebbe már az öntet is beletartozik.

5. Utána nem tudsz leállni
Csak salátát ettél, igaz? Ez még nem jogosít fel arra, hogy egy hatalmas szelet tortával megjutalmazd magad. 1-2 kocka csoki, vagy teljes kiőrlésű keksz még belefér, de ha diétázol, ezekkel is vigyázz.

Olvasd el ezt is!
Az 5 órás szabály tette naggyá a világ vezető üzletembereit

Bill Gates, Mark Zuckerberg és Elon Musk is így lett sikeres.

A 6 legjobb kettlebelles zsírégető gyakorlat

Pörgesd fel a metabolizmusod ezekkel a gyakorlatokkal!

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft