Ezeket a zöldségeket és gyümölcsöket ne hámozd meg

Mert tényleg a héjukban van a vitamin.

Mert tényleg a héjukban van a vitamin.

1. Alma
Héja C-vitaminban és pektinben gazdag, mely csökkenti a rossz LDL-koleszterin mennyiségét.

2. Répa
Közvetlenül a héj alatt található a poliacetilénekben gazdag réteg, mely gyulladásgátló, antibakteriális hatású. Elég, ha a répát csak alaposan megmosod, vagy próbáld meg minél vékonyabban hámozni.

3. Krumpli
A héjában több rost, vas és folát található, mint a húsában.

4. Uborka
Mivel a húsa legnagyobb része víz, így érdemes a héjával együtt fogyasztanod, mely magnéziumban, foszforban, káliumban, A-, és K-vitaminban gazdag.

5. Padlizsán
A héjában lévő anyagok segítenek az agyszövet egészségének megőrzésében, ráadásul a flavonoidok a súlyod megtartásában is fontos szerepet játszanak.

10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft