Ezeket a zöldségeket és gyümölcsöket ne hámozd meg

Mert tényleg a héjukban van a vitamin.

Mert tényleg a héjukban van a vitamin.

1. Alma
Héja C-vitaminban és pektinben gazdag, mely csökkenti a rossz LDL-koleszterin mennyiségét.

2. Répa
Közvetlenül a héj alatt található a poliacetilénekben gazdag réteg, mely gyulladásgátló, antibakteriális hatású. Elég, ha a répát csak alaposan megmosod, vagy próbáld meg minél vékonyabban hámozni.

3. Krumpli
A héjában több rost, vas és folát található, mint a húsában.

4. Uborka
Mivel a húsa legnagyobb része víz, így érdemes a héjával együtt fogyasztanod, mely magnéziumban, foszforban, káliumban, A-, és K-vitaminban gazdag.

5. Padlizsán
A héjában lévő anyagok segítenek az agyszövet egészségének megőrzésében, ráadásul a flavonoidok a súlyod megtartásában is fontos szerepet játszanak.

Miért vagy farkaséhes edzés után?

Közvetlenül edzés után agyad nem engedi, hogy éhséget érezz.

Hogyan legyél jobb ember? A Fekete vitorlák színészei elmondják!

A legújabb Men’s Health címlapján szereplő Tom Hopper is játszik a sorozatban. A magazinban megjelent cikkből sokat tanulhatsz az edzés terén, de az interjúalanyok videóban is tippeket adnak arra, hogyan lehetsz jobb ember.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft