Ezeket a zöldségeket és gyümölcsöket ne hámozd meg

Mert tényleg a héjukban van a vitamin.

Mert tényleg a héjukban van a vitamin.

1. Alma
Héja C-vitaminban és pektinben gazdag, mely csökkenti a rossz LDL-koleszterin mennyiségét.

2. Répa
Közvetlenül a héj alatt található a poliacetilénekben gazdag réteg, mely gyulladásgátló, antibakteriális hatású. Elég, ha a répát csak alaposan megmosod, vagy próbáld meg minél vékonyabban hámozni.

3. Krumpli
A héjában több rost, vas és folát található, mint a húsában.

4. Uborka
Mivel a húsa legnagyobb része víz, így érdemes a héjával együtt fogyasztanod, mely magnéziumban, foszforban, káliumban, A-, és K-vitaminban gazdag.

5. Padlizsán
A héjában lévő anyagok segítenek az agyszövet egészségének megőrzésében, ráadásul a flavonoidok a súlyod megtartásában is fontos szerepet játszanak.

Videó! A középsulis futó inkább lelapátolta a havat a pályáról, futópadon futás helyett

A hó nem lehet akadály, ha profi és elkötelezett sportoló vagy. A legtöbb 18 évesnek a nagy hó annyit jelent, hogy kicsit tovább időzhet el otthon.

Teljes testet átmozgató bemelegítés 2 perc alatt

Biztosítsd be a győzelmedet a következő gyakorlatokkal!

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft