Ezeket a zöldségeket és gyümölcsöket ne hámozd meg

Mert tényleg a héjukban van a vitamin.

Mert tényleg a héjukban van a vitamin.

1. Alma
Héja C-vitaminban és pektinben gazdag, mely csökkenti a rossz LDL-koleszterin mennyiségét.

2. Répa
Közvetlenül a héj alatt található a poliacetilénekben gazdag réteg, mely gyulladásgátló, antibakteriális hatású. Elég, ha a répát csak alaposan megmosod, vagy próbáld meg minél vékonyabban hámozni.

3. Krumpli
A héjában több rost, vas és folát található, mint a húsában.

4. Uborka
Mivel a húsa legnagyobb része víz, így érdemes a héjával együtt fogyasztanod, mely magnéziumban, foszforban, káliumban, A-, és K-vitaminban gazdag.

5. Padlizsán
A héjában lévő anyagok segítenek az agyszövet egészségének megőrzésében, ráadásul a flavonoidok a súlyod megtartásában is fontos szerepet játszanak.

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft