Ezért fáradsz el kajálás után

Ha alig tudsz ébren maradni evés után, a tányérodon lévő tápanyag a felelős.

Ha alig tudsz ébren maradni evés után, a tányérodon lévő tápanyag a felelős.

Egy ausztrál kutatás szerint a zsírban gazdag étrend fáradékonyabbá tesz. A tanulmányban részt vevők egyik csoportjának 135 gramm zsírt kellett elfogyasztania naponta, a másiknak pedig 58 grammot. Előbbi csoport tagja 78 százalékkal álmosabbak voltak napközben, mint az utóbbi csapat tagjai.

Miben van ennyi zsír? Például ha sült kolbászt eszel tojással és sajttal reggelire, egy baconös sajtburgert krumplival ebédre, parmezános csirkét vacsorára és még egy brownie is lecsúszik.

Ha túl sok zsírt viszel be a szervezetedbe, a beleid olyan neurohormonokat szabadítanak fel, melyek lassítják az agyad reakcióidejét.

Ráadásul ha rendszeresen túl sok zsírt fogyasztasz, nagyobb az esélye az alvási apnoé kialakulásának (akár 3-szorosára nő), főleg ha telített zsírokból eszel sokat.

Válaszd inkább az egyszeresen telítetlen zsírsavakat tartalmazó olajbogyót, avokádót, olajos magvakat, vagy az omega-3-ban gazdag lazacot és tonhalat.

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft