Ezért fáradsz el kajálás után

Ha alig tudsz ébren maradni evés után, a tányérodon lévő tápanyag a felelős.

Ha alig tudsz ébren maradni evés után, a tányérodon lévő tápanyag a felelős.

Egy ausztrál kutatás szerint a zsírban gazdag étrend fáradékonyabbá tesz. A tanulmányban részt vevők egyik csoportjának 135 gramm zsírt kellett elfogyasztania naponta, a másiknak pedig 58 grammot. Előbbi csoport tagja 78 százalékkal álmosabbak voltak napközben, mint az utóbbi csapat tagjai.

Miben van ennyi zsír? Például ha sült kolbászt eszel tojással és sajttal reggelire, egy baconös sajtburgert krumplival ebédre, parmezános csirkét vacsorára és még egy brownie is lecsúszik.

Ha túl sok zsírt viszel be a szervezetedbe, a beleid olyan neurohormonokat szabadítanak fel, melyek lassítják az agyad reakcióidejét.

Ráadásul ha rendszeresen túl sok zsírt fogyasztasz, nagyobb az esélye az alvási apnoé kialakulásának (akár 3-szorosára nő), főleg ha telített zsírokból eszel sokat.

Válaszd inkább az egyszeresen telítetlen zsírsavakat tartalmazó olajbogyót, avokádót, olajos magvakat, vagy az omega-3-ban gazdag lazacot és tonhalat.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft