6 mód - így teszed tönkre a kávéd

Rengeteg kutatás bizonyította, hogy a kávénak mennyi pozitív hatása van: megelőzi a demenciát, felpörgeti a metabolizmust és energiát ad edzés előtt. Ha még több előnyét akarnád kiaknázni, nézd meg, milyen hiábkat érdemes elkerülnöd.

Rengeteg kutatás bizonyította, hogy a kávénak mennyi pozitív hatása van: megelőzi a demenciát, felpörgeti a metabolizmust és energiát ad edzés előtt. Ha még több előnyét akarnád kiaknázni, nézd meg, milyen hiábkat érdemes elkerülnöd.

1. Túl sokat iszol
A több nem mindig jobb. A legjobb hatás elérésének érdekében maximum 5-6 csésze kávét szabadna innod (ezek összesen kb. 400 mg koffeint tartalmaznak). Ha többet iszol, magas lehet a vérnyomásod, de refluxot is okozhat.

Olvasd el ezt is!

2. Rengeteg cukorral iszod
A kávé egyik legjobb hatása, hogy csökkenti az esélyt a 2-es típusú cukorbetegség kialakulására. Ha viszont rengeteg cukrot teszel bele, ezt a hatást nem élvezheted.

3. Hagyod kihűlni
Belekortyolsz a forró kávéba, aztán 2 óra múlva újramelegíted? Ilyenkor sokkal savasabb lesz az ital, ami gyomorégéshez is vezethet, ráadásul a fogaidnak sem tesz jót. Ráadásul csökken az antioxidáns-tartalma is. Maximum 20 percet várj az elfogyasztással, ekkor még bőven van benne antioxidáns.


A CIKK FOLYTATÁSÁT ITT TALÁLOD.

Orlando Bloom gyilkos edzésterve biztos, hogy padlóra küld!

Az is kiderül, hogyan tökéletesítheted a húzódzkodást!

4 férfi, aki 30 éves kora előtt kezdett kopaszodni, elárulja, miért nem kell paráznod emiatt

A hajhullás mindenkit utolér. Egy kutatás szerint 35 éves korukra már a férfiak kétharmadának elkezd hullani a haja.

4 reggeli hiba, amivel simán tönkreteheted a napodat

Ezekre figyelj a nap első étkezésénél.

A rendszeres önkielégítés nemcsak az egészségednek, hanem az alakodnak is jót tesz! Mutatjuk, miért!

Felejtsd el, amit anyukád mondott - a maszturbálás az egészséges és boldog élet egyik kulcsa!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft