A 7 legjobb étel, hogy jobb eredményeket érj el edzés közben

Ne a kaján múljon az edzésed eredménye: ha a megfelelő ételeket teszed a tányérodra, sokat javíthatsz az állóképességeden és a regenerációt is felpörgetheted. Mutatjuk, miket érdemes enned és innod.

Ne a kaján múljon az edzésed eredménye: ha a megfelelő ételeket teszed a tányérodra, sokat javíthatsz az állóképességeden és a regenerációt is felpörgetheted. Mutatjuk, miket érdemes enned és innod.

1. Kávé
Egy kutatás szerint a kávé hozzájrául ahhoz, hogy jobban érezd magad az edzésen, könnyebbnek érezd a mozgást és jobban bírd még a nehezebb gyakorlatokat is.

2. Zabpehely
A tested a benne lévő lassan emészthető szénhidrátokat glükózzá alakítja, mely az üzemanyagod legfontosabb összetevője. Emellett segít abban is, hogy tovább bírd az edzést és erősebbé válj. Érdemes fehérjével párosítanod, tehát nyugodtan egyél hozzá olajos magvakat, gyümölcsöket edzés előtt 1 órával.

Olvasd el ezt is!

3. Mandula
Fehérjében gazdag, így segít az izomépítésben. Emellett egészséges zsírokban és argininben gazdag, mely javítja a évrkeringést az edzés során.

4. Banán
Ha több mint 1 órás edzésre készülsz, közben is érdemes enned valamit. A banán gyorsan ellát energiával, emellett káliumban is gazdag, ez az ásványi anyag pedig megelőzi az izomgörcsök kialakulását.

A cikk folytatását itt találod.

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft