A 7 legjobb étel, hogy jobb eredményeket érj el edzés közben

Ne a kaján múljon az edzésed eredménye: ha a megfelelő ételeket teszed a tányérodra, sokat javíthatsz az állóképességeden és a regenerációt is felpörgetheted. Mutatjuk, miket érdemes enned és innod.

Ne a kaján múljon az edzésed eredménye: ha a megfelelő ételeket teszed a tányérodra, sokat javíthatsz az állóképességeden és a regenerációt is felpörgetheted. Mutatjuk, miket érdemes enned és innod.

1. Kávé
Egy kutatás szerint a kávé hozzájrául ahhoz, hogy jobban érezd magad az edzésen, könnyebbnek érezd a mozgást és jobban bírd még a nehezebb gyakorlatokat is.

2. Zabpehely
A tested a benne lévő lassan emészthető szénhidrátokat glükózzá alakítja, mely az üzemanyagod legfontosabb összetevője. Emellett segít abban is, hogy tovább bírd az edzést és erősebbé válj. Érdemes fehérjével párosítanod, tehát nyugodtan egyél hozzá olajos magvakat, gyümölcsöket edzés előtt 1 órával.

Olvasd el ezt is!

3. Mandula
Fehérjében gazdag, így segít az izomépítésben. Emellett egészséges zsírokban és argininben gazdag, mely javítja a évrkeringést az edzés során.

4. Banán
Ha több mint 1 órás edzésre készülsz, közben is érdemes enned valamit. A banán gyorsan ellát energiával, emellett káliumban is gazdag, ez az ásványi anyag pedig megelőzi az izomgörcsök kialakulását.

A cikk folytatását itt találod.

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft