Az 5 legrosszabb dolog, amit edzés előtt ihatsz

Ha megfelelően hidratálod magad edzés előtt, az izmaid a legjobb formájukat hozzák -így te is. Ha viszont dehidratáltan állsz neki a mozgásnak, nem lesz elég izomerőd és kevésbé pontosan, szabályosan tudod végrehajtani a gyakorlatokat.

1. Szénsavas üdítők

Puffadást, hasi görcsöket okoz és szó szerint gázossá teszi az edzést. Akkor is ugyanez az eredmény, ha a cukormentes verziót szürcsölöd, ráadásul ezek aszpartámot is tartalmaznak, mely migrént, szédülést okozhat és a memóriádra is negatív hatással van. Inkább igyál egy jeges zöld teát!

2. Sportitalok

Tömve vannak cukrokkal, ráadásul később nagyot zuhan tőle az energiaszinted. Persze kemény edzésnél fogyaszthatsz belőle, ha lehet, a vizet válaszd. A paradicsomlé is jó választás, mivel káliumban gazdag, természetes cukrokat tartalmaz és a vérnyomásodra is pozitív hatssal bír.

A cikk folytatását itt találod.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft