Így étkezz nyaralás alatt

Itt a nyár... irány a vízpat és a strand, mindenki élvezi a nyári napok melegét, a családi kirándulásokat, az éjszakába nyúló közös étkezések finom falatait, de miért rontanád le akár a két hetes nyaralás alatt azt a formát amiért egész évben dolgoztál?

Itt a nyár... irány a vízpat és a strand, mindenki élvezi a nyári napok melegét, a családi kirándulásokat, az éjszakába nyúló közös étkezések finom falatait, de miért rontanád le akár a két hetes nyaralás alatt azt a formát amiért egész évben dolgoztál?

A kockás has a konyhában készül. Nézd meg, hogy mit eszel.
A kockás has a konyhában készül. Nézd meg, hogy mit eszel.

Ha valaki igazán odafigyel a fizikumára, akkor tudja, hogy egész évben, így nyáron is nagyon fontos a helyes táplálkozás és a megfelelő folyadék bevitel. Nyaralás alatt sincs ez máshogy. Bárhol, bármikor étkezhetünk egészségesen, csak odafigyelés kérdése.

Reggelire: nyugodtan fogyasszunk teljes kiőrlésű pékárut, melyet szinte bárhol beszerezhetünk manapság, együnk zabot frissen facsart gyümölcslével vagy a kedvenc ízű fehérjeturmixunkkal összekeverve.

Tízóraira: szinte a legegyszerűbb ha valamilyen idénygyümölcsöt választunk, a vitaminban gazdag és zamatos gyümölcsöket desszertként is fogyaszthatjuk.

Kép

Ebédre: pl. a tengerpartok esetében ne hagyjuk ki a különféle tengeri ételeket, de szinte bárhol találhatunk egy jó gyros-ost is. Köretnek válasszunk a különféle zöldségek közül a sült krumpli helyett.

Ha esetleg délután megkívánnánk a fagylaltot, ez sem probléma, válasszunk diabetikus verziót, mely egyre népszerűbb és elterjedtebb manapság.

Estére: nyugodtan fogyasszunk el egy pohár jó minőségű bort egy haltál mellé vagy szervezzünk grill partit a barátokkal.

Kép

A folyadékbevitelünket - ha tehetjük - korlátozzuk az ásványvizekre, napi 3-4 liter ásványvíz lenne az elegendő, ami nagyban segíti az emésztést és az anyagcserénket is gyorsítja. Akinek unalmas az ásványvíz, igyon cukormentes limonádét vagy saját maga által ízesített vizet.

Ha viszont megkívánunk egy cukros vagy zsíros ételt, ám legyen. Ne feledjétek nincsennek tiltott ételek csak kerülendő mennyiségek. Kerüljük a túlevéseket, túlivásokat, inkább étkezzünk gyakran kisebb adagot. A finomított liszt, -konyhasó, -cukor fogyasztását próbáljuk teljes mértékben elkerülni.

Fitt nyarat mindenkinek!

írta: Zákányi Zoltán / BladeSport

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft