Így étkezz nyaralás alatt

Itt a nyár... irány a vízpat és a strand, mindenki élvezi a nyári napok melegét, a családi kirándulásokat, az éjszakába nyúló közös étkezések finom falatait, de miért rontanád le akár a két hetes nyaralás alatt azt a formát amiért egész évben dolgoztál?

Itt a nyár... irány a vízpat és a strand, mindenki élvezi a nyári napok melegét, a családi kirándulásokat, az éjszakába nyúló közös étkezések finom falatait, de miért rontanád le akár a két hetes nyaralás alatt azt a formát amiért egész évben dolgoztál?

A kockás has a konyhában készül. Nézd meg, hogy mit eszel.
A kockás has a konyhában készül. Nézd meg, hogy mit eszel.

Ha valaki igazán odafigyel a fizikumára, akkor tudja, hogy egész évben, így nyáron is nagyon fontos a helyes táplálkozás és a megfelelő folyadék bevitel. Nyaralás alatt sincs ez máshogy. Bárhol, bármikor étkezhetünk egészségesen, csak odafigyelés kérdése.

Reggelire: nyugodtan fogyasszunk teljes kiőrlésű pékárut, melyet szinte bárhol beszerezhetünk manapság, együnk zabot frissen facsart gyümölcslével vagy a kedvenc ízű fehérjeturmixunkkal összekeverve.

Tízóraira: szinte a legegyszerűbb ha valamilyen idénygyümölcsöt választunk, a vitaminban gazdag és zamatos gyümölcsöket desszertként is fogyaszthatjuk.

Kép

Ebédre: pl. a tengerpartok esetében ne hagyjuk ki a különféle tengeri ételeket, de szinte bárhol találhatunk egy jó gyros-ost is. Köretnek válasszunk a különféle zöldségek közül a sült krumpli helyett.

Ha esetleg délután megkívánnánk a fagylaltot, ez sem probléma, válasszunk diabetikus verziót, mely egyre népszerűbb és elterjedtebb manapság.

Estére: nyugodtan fogyasszunk el egy pohár jó minőségű bort egy haltál mellé vagy szervezzünk grill partit a barátokkal.

Kép

A folyadékbevitelünket - ha tehetjük - korlátozzuk az ásványvizekre, napi 3-4 liter ásványvíz lenne az elegendő, ami nagyban segíti az emésztést és az anyagcserénket is gyorsítja. Akinek unalmas az ásványvíz, igyon cukormentes limonádét vagy saját maga által ízesített vizet.

Ha viszont megkívánunk egy cukros vagy zsíros ételt, ám legyen. Ne feledjétek nincsennek tiltott ételek csak kerülendő mennyiségek. Kerüljük a túlevéseket, túlivásokat, inkább étkezzünk gyakran kisebb adagot. A finomított liszt, -konyhasó, -cukor fogyasztását próbáljuk teljes mértékben elkerülni.

Fitt nyarat mindenkinek!

írta: Zákányi Zoltán / BladeSport

A tested legelhanyagoltabb izmai

Nagyon gyakori eset, hogy a számítógép előtt dolgozóknak jelentősen meggyengül a mély nyaki hajlítóizmuk, mondja Bill Hartman, a Men’s Health tanácsadója és az Indianapolos Fitness and Sports Training tulajdonosa. „Ez a két izom a torok és a gerinc között található. Ezek felelősek a fej megtartásáért.”Mi történik, ha ezek az izmok meggyengülnek? Hát, semmi jó: fejfájás, nyakfájás és ’nem tudok hátrafordulni tolatáskor’ –szindróma.

Tedd golyóállóvá a hátad!

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

Itt a jövő: megnyílik az első kávézó, ahol robotok elégítik ki orálisan a vendégeket

Fizetnél 22.000 forintot egy kávéért? Na és egy olyanért, amihez kapsz egy orális kényeztetést egy szexrobottól?

6 tipp - tedd ezt, ha teleetted magad

Miről szól a karácsony? A legtöbb helyen a test jelzéseinek figyelmen kívül hagyásáról (ez az 1 szelet még belémfér), a nagy zabálásról.

Ez a srác több mint 200 méteres magasságban teker

Az osztrák trialos, Fabio Wibmer csak 21 éves, de nagyon vakmerő.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés