4 edzés előtti étel, amire eddig nem is gondoltál

Kell az energia, és a fehérje is, szóval alaposan át kell gondolni, hogy mire van szüksége a testednek edzés előtt. Most néhány finom és egészséges variációt gyűjtöttünk össze:

Kell az energia, és a fehérje is, szóval alaposan át kell gondolni, hogy mire van szüksége a testednek edzés előtt. Most néhány finom és egészséges variációt gyűjtöttünk össze:

Olvasd el ezt is!

Édesburgonya görög joghurttal és fahéjjal

Egy kisebb, vagy egy fél édesburgonyát süss meg sütőben, majd kanalazz rá fél pohár görög joghurtot, szórd meg fahéjjal és akár egy kis édesítővel is. Finom, tele van rosttal és energiát is nyújt!

Zöldséges omlett toasttal

Ha a nap elején szeretsz edzeni, akkor tökéletes reggeli előtte egy magas proteintartalmú fogás. Ha zöldségekkel is felturbózod, akkor magas vitamin- és ásványi anyag tartalmú lesz. Egy mellé elfogyasztott teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítóstól a megfelelő mennyiségű szénhidrátmennyiséget is megkapod!

Banán mogyoróvajjal

Többnyire szénhidrát, de tartalmaz fehérjét, rostot és egészséges zsírokat. Nagyon finom, édesség helyett is kiváló!

Répa humusszal

Nem csak az emésztésednek tesz jót, de épp elég energiát ad a mozgáshoz is. A gyomrodat nem kavarja fel, tartalmaz proteint is. Tökéletes!

Olvasd el ezt is!
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft