Zsíros ételek, amikből többet kéne enned a dietetikusok szerint

Nem kell félned a zsírtól, hiszen ez az a makrotápanyag, ami sokáig eltelít, ráadásul a szívednek és az agyadnak is jót tesz.

Nem kell félned a zsírtól, hiszen ez az a makrotápanyag, ami sokáig eltelít, ráadásul a szívednek és az agyadnak is jót tesz.

Olvasd el ezt is!

Nem csak a telítetlen zsírsavak képesek erre. Több szakértő szerint a teljes, feldolgozatlan ételek is javíthatnak a koleszerin minőségén és akár az anyagcseréd is felpörgethetik. Válogass a következő alapanyagok közül:

Tojássárgája

A-vitaminban, kolinban, B-vitaminokban és szelénben is gazdag, ráadásul antioxidánsokat is tartalmaz.

Kakaóvaj

Krémes és szuper energiaszeleteket, smoothie-kat lehet belőle készíteni. Antioxidánsokat és omega-9 zsírsavakat tartalmaz, támogatja az immunrendszert és egyensúlyban tartja a hormonokat.

Minőségi bacon

Kolint tartalmaz, mely védhet az Alzheimer-kór és egyéb mentális betegségek ellen.B-vitaminokat és cinket is tartalmaz, ezért szorongáscsökkentő hatású. Érdemes viszont helyi termelőtől származó szalonnát vásárolnod.

Étcsokoádé

A benne lévő antioxidánsoknak köszönhetően javítja a vérkeringést és a szíved is egészségesebbé teszi.

Avokádó

Omega-9 zsírsavakat tartalmaz, emellett rostokban is gazdag. Szuper edzés utáni csemege, mivel káliumot és más elektrolitokat is tartalmaz.

Lenmag, chia mag

Omega-3 zsírsavakban gazdagok, ráadásul lignánokat is tartalmaznak, eztáltal csökkentik a koleszterinszinted.

Mogyoróvaj és mandulavaj

Szuper snackek edzés előtt, mivel ellátnak energiával, vitaminokkal és ásványi anyagokkal, emellett rostokban, fehérjében és antioxidánsokban is gazdagok.

15 baki, amit az óvszerrel elkövethetsz

Az óvszer felhúzása mára már napi rutinoddá vált, de vajon tudod, hogy kell megfelelően csinálni? Sajnos a legújabb kutatások szerint sokan nem tudják.

5 tipp - randizz kevés pénzből

Újra a húspiacon? Ha az USA-ban élnél azt mondhatnánk, szerencsés vagy, mert ők a 2-3x többször randiznak, mint az Egyesült Királyságban, Ausztáliában, Japánban, vagy Franciaországban.

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés