6 éttermi szabály, amit muszáj betartanod diéta közben

Tartsd be ezeket a tanácsokat, és nem lesz megingás.

Tartsd be ezeket a tanácsokat, és nem lesz megingás.

Egy diétázó ember számára az étterem a legveszélyesebb aknamező. Ki tudja, mit tartalmaz a kínkeservesen kiválasztott étek, ami általában rostokban szegény, cukorban és/vagy sóban viszont annál gazdagabb. Vannak élethelyzetek, melyekben elkerülhetetlen az éttermi kajálás, ehhez nyújtunk most segítséget.

1. Ne koplalj egész nap az esti vacsorára

Reggelire, meg ebédre kevesebb kalóriát viszek be, így este simán betolhatom a kedvenc kajámat.

A szakemberek szerint baklövést követ el, aki ezt a taktikát választja, mert üres gyomorral sokkal nehezebb nemet mondani az egészségtelen nyalánkságokra. Egyél rendesen egész nap, így este könnyebben kerülöd el a kellemetlen kajakómát.

2. Nem mindegy, hogy van elkészítve

Az étlap a barátod, használd a segítségét. Általában az is fel van tüntetve benne, hogyan készül az aktuális fogás. Keresd a párolt, vagy grillen sült étkeket, úgy nem lehet baj.

3. A balansz a kulcs

Törekedj arra, hogy kiegyensúlyozott legyen az étel, amit fogyasztasz. Legyen benne zöldség, protein és komplex szénhidrát is.

4. Rendelj elsőként

Így könnyebben elkerülheted a csábítást, hogy valamelyik barátodhoz hasonlóan kevésbé tápláló ételt rendelsz.

5. Ne sanyargasd magad

Nem kell egyszerre lemondanod a borról, a kenyérről és a desszertről, válaszd azt az egyet, amelyik a legnagyobb örömet okozza neked.

6. Ne falj mértéktelenül

Az étel mennyisége legalább annyira fontos, mint a minősége. Az éttermek nagy része jócskán túllő az étkezésenkénti kalóriaadagon, úgyhogy nyugodtan hagyd meg a tányéron, ami már nem esik jól.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft