3 tesztoszterongyilkos, amitől ideje megszabadulnod

tesztoszteron,egészség
Forrás: pexels.com

Az edzés képes megnövelni a tesztoszteronszintedet, viszont vannak dolgok, amik lecsökkentik. Érdemes ezeket megismerni, hogy elkerüld a kellemetlenségeket.

Olvasd el ezt is!

A krónikusan alacsony tesztoszteronszint több problémát is okozhat: ilyenek a növekvő testzsír arány, az izomvesztés, rossz teljesítmény az ágyban, fáradékonyság, motivációhiány, memóriazavarok. Ezeket persze okozhatja krónikus stressz, mozgáshiány és különféle méreganyagok is. Azonban van három olyan dolog, amin biztosan tudsz változtatni annak érdekében, hogy ne csökkenjen a tesztoszteronszinted:

1. Cukor

A nagy mennyiségben elfogyasztott cukor drámaian lecsökkenti a tesztoszteronszintet, mivel hatására gyorsan szabadul fel inzulin. Egy kutatás szerint a túlsúlyos, cukorbeteg vagy inzulinrezisztenciával küzdő férfiak tesztoszteronszintje gyorsan csökken, ráadásul a szervezet nem tud kellő mennyiségű növekedési hormont előállítani.

2. Alkohol

Egy kutatás szerint az alkoholfogyasztás akár 25 százalékkal is csökkentheti a tesztoszteronszintet. Amikor a legmagasabb a szervezetben a véralkoholszint, akkor a legalacsonyabb a tesztoszteron mennyisége. Emellett persze a pia üres kalóriákat is tartalmaz és 73 százalékkal ront a kalóriaégető képességen, dehidratál és lassítja a fehérjeszintézist, valamint a tápanyagok felszívódását.

3. Alváshiány

Ha 7 óránál is kevesebbet alszol, 10 százalékkal csökken a tesztoszteron szintje a szervezetedben, ráadásul mivel a növekedési hormon is alvás közben szabadul fel, az alváshiány hatására ebből sem jutsz elegendő mennyiséghez. Az álmatlanság növeli az inzulin és kortizol mennyiségét, emiatt nem véd olyan hatékonyan az immunrendszered, éhesebb lehetsz és több zsírt raktároz a szervezeted.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Teljes testet átmozgató, tesztoszteron-fokozó, zsírégető edzésterv
Tovább olvasok
Az 5 legjobb edzőcipő, nem csak futáshoz

Mutatjuk, melyek jelenleg a legjobb lábbelik.

Ha meg tudsz csinálni ennyi fekvőtámaszt, tovább fogsz élni, mint az átlag

A sokoladú gyakorlat csökkenti a szívproblémák kialakulásának kockázatát.

A 8 legjobb óvszer, hogy elképesztő élmény legyen a szex

Ha azt hiszed a gumi rossz, akkor minden bizonnyal nem a megfelelőt használod.

Így csökkentheted természetes úton a vérnyomásodat

Mutatunk pár módszert, amik hasznosak lehetnek, ha problémáid vannak a dologgal.

A tudomány azt is tudja, miért vagy ideges, amikor éhes vagy

Biztos, hogy neked is ismerős az érzés, amikor kopognak a szemeid az éhségtől, és ilyenkor még a legkisebb apróságon is képes vagy felrobbanni.

Mutatjuk az All-Star hétvége legnagyobb zsákolásait - videó

Hamidou Diallo lopta el a show-t a Charlotte-ban rendezett gálán.

Így segíti az edzés utáni étkezés a zsírégetést

A legújabb tanulmány szerint éhgyomorra érdemes tréningezni.

Mutatjuk az 5 legjobb kosaras cipőt

Egyáltalán nem mindegy, mit viselsz a hétvégi pattogtatáson.

A párkapcsolat megmentője: Az okoságy, ami visszagurítja a párodat az ő térfelére!

Simán lehet, hogy néhány szerelem ennek a furcsa találmánynak köszönhetően menekül meg.

A szaunázás 3 legnagyobb előnye

30 perces üldögélés sosem volt még ilyen hasznos.

Mutatjuk, hogyan óvhatod meg a herezacskódat

Szakember válaszol végre az égető altáji kérdésre.

Az ugrókötelezés 3 legnagyobb előnye

Ha türelmetlen természet vagy, ezt neked találták ki.

Ezért érdemes rendszeresen kimcsit fogyasztanod

Dél-Korea kincse nagyon jó hatással van a szervezetre.

Az 5 leggyakoribb buktató súlyzós edzés közben

Ne verd át magad, figyelj a helyes végrehajtásra!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

Ölben tartod a laptopod? A cerkád nem díjazza a dolgot

Chicagói szakemberek tették helyre egyszer s mindenkorra a kérdést.

Az edzésmentes élet károsabb, mint a dohányzás és a cukorbetegség

A tudomány ismét bebizonyította, hogy erősen ajánlott mozogni.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem