Tovább nő a saját márkás termékek iránti kereslet

Tovább nő a saját márkás termékek iránti kereslet

A SPAR vásárlói nem véletlen szeretik ennyire a sajátmárkás termékeket.

Már 2.700 féle saját márkás árucikkből válogathatnak a vásárlók a SPAR hálózatában. A kínálatot a vállalat évek óta folyamatosan bővíti, nemcsak mennyiségében, hanem összetételében is. Az üzletlánc idén számos kategóriában gazdagítja választékát, így – többek között – nő a kényelmi és egészségtudatos termékek száma. A magas minőség és a kedvező ár-érték változatlanul megmarad, több esetben megújult, informatívabb csomagolásban.

Magyarországon – hasonlóan a globális trendekhez – jelentősen változnak a fogyasztói szokások. Egyre több hazai vásárló részesíti előnyben a minőségben ugyanolyan, de árában kedvezőbb kereskedelmi márkás termékeket. Az élelmiszer és napi fogyasztási cikkek piacán évek óta folyamatosan nő a saját márkás árucikkek kereskedelme, ezért a SPAR is, itthon és külföldön egyaránt nagyobb figyelmet fordít saját márkás árucikkeinek előállítására és forgalmazására.

„A SPAR árbevételének 25 százalékát adja a saját brand termékek kereskedelme, ezen kategória részaránya évről évre növekszik. Cégünk 1997-ben vezette be saját márkás termékeit, a választék bővítése huszonegy éve folyamatos: ma már 27 termékcsaládban 2.700 árucikkünk sorakozik üzleteink polcain” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. Hozzátette: „Elmondható, hogy minden kategóriában jelen vagyunk saját márkákkal, az általános élelmiszerektől kezdve az egészségtudatos, illetve a kényelmi termékeken át a háztartási árucikkekig. Szüntelenül fejlesztünk, vásárlóink számtalan újdonságra számíthatnak a saját termékeinket illetően is”.

A fejlesztések nem csupán a kínálat bővítésére vonatkoznak, hanem annak összetételére is. A vállalat folyamatosan törekszik az innovatív megoldásokra, hogy a változó vevői szükségletekre, igényekre és a folyton alakuló piaci trendekre gyors válasszal szolgáljon.

A SPAR a saját márkás termékek egyedi és esztétikus csomagolásával igyekszik tájékoztatni a vásárlókat, hogy a tetszetős, – az összetevők tekintetében is – kellően informatív, friss és megnyerő külső minden esetben a legmagasabb minőséget takarja. A vállalat 2018-ban három, nagyobb lélegzetvételű termék-újracsomagolási kampányt valósít meg. Új külsőt, egyedi designt és arculatot kapnak a Regio kávék – a SPAR nemzetközi projektje keretében –, a SPAR márkacsalád húskészítményei, valamint SPAR tartós élelmiszerek, mint például a konzervek, befőttek és savanyúságok.

Tízéves a legkedveltebb saját márka

A SPAR S-Budget takarékos termékcsaládja 2008-as bevezetése óta gyorsan népszerűvé vált a vásárlók körében, hiszen rendkívül kedvező ár-érték arányban kínálja a háztartások számára nélkülözhetetlen áruféleségeket, és a tartósan alacsony ár megbízhatóan magas minőséggel társul. Az idén tizedik születésnapját ünneplő S-Budget márka termékei a SPAR legkeresettebb árucikkei közé tartoznak, többek között kedvelt alapanyagot nyújtanak a családi főzésekhez. A többi saját márkás termékkel együtt kitűnő ételek alapjául szolgálnak a március 5-től az RTL Klubon látható Reggeli című műsor Kifőzde rovatában is, amelynek 204 adásán keresztül más és más híresség ad ízelítőt konyhaművészetéből.

Kényelmi termékek a rohanó hétköznapokra

Az idei termékfejlesztések között előkelő helyen szerepel a kényelmi termékek választékának bővítése. A vállalat üllői logisztikai központjának területén működő SPAR enjoy. convenience üzem meghatározó szerepet vállal abban, hogy az akár azonnal elfogyasztható, magas minőséget képviselő hidegkonyhai termékeket az áruházlánc üzleteiben megtalálják a vásárlók. Üllőn jelenleg többféle kiszerelésben 15 féle majonéz alapú saláta és 15 féle szendvics készül, de folyamatban van további több mint 50 kényelmi termék – közöttük saláták, készételek és desszertek – fejlesztése is. A kibővített SPAR enjoy. saját márkás termékcsalád ősszel válik elérhetővé az üzletekben, gyors, ugyanakkor minőségi és tartalmas étkezést biztosítva a rohanó hétköznapokon.

Saját márkás termékek segítik az egészségtudatos táplálkozást

Jelentősen gyarapszik az egészségtudatos életmódot elősegítő élelmiszerek száma is a SPAR áruházaiban. A magyar fogyasztók tudatosabb táplálkozásához olyan saját márkás termékcsaládok járulnak hozzá, mint a SPAR free from, a SPAR Vital, a SPAR Veggie és a SPAR Natur*pur biotermékek. Az utóbbi terméktípus idén közel félszáz árucikkel bővül. A kiegyensúlyozott étrendbe tartozó kereskedelmi márkák mellett a különlegesebb, vagy speciális táplálkozási igényeknek megfelelő saját márkás árucikkek választéka szintén nő – csakúgy, mint a kevesebb hozzáadott cukrot tartalmazó ételkészítményeké –, a gluténérzékeny és laktóz intoleranciával élő vásárlók például egyre több termékkategóriában találják meg a polcokon a SPAR free from termékcsalád cikkeit. A garantált és ellenőrzött minőséget a SPAR szakmai partnereivel – a Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesületével, illetve az Európai Coeliakiás Egyesületek Szövetségével – kötött licencszerződések is biztosítják, melyeknek köszönhetően a SPAR free from gluténmentes termékeit a csomagoláson védjegyekkel és egyedi regisztrációs számokkal látják el.

A magas minőség megfizethető

A megváltozott fogyasztói szokásokból adódóan egyre több vásárló választja a magasabb minőségű termékeket. A prémium árucikkek iránti keresletre nyújt választ a folyamatosan bővülő SPAR Prémium termékcsalád, amely prémium kategóriájú, de elérhető áron kapható hazai és nemzetközi saját márkás termékeket kínál.

Az sms-hibák, amik a következő randiba kerülnek

Az egy dolog, ha megszerzed a kiszemelted telefonszámát, de el is kell tudni hívni randzini.

Terméketlenség: A pénisz mérete is számít?

Sokan nem is tudják magukról, hogy terméketlenek, csak akkor derül rá fény, amikor gyereket szeretnének és részt vesznek egy kivizsgáláson.

Így kéne edzened, ha úgy akarsz kinézni, mint a Trónok harca Hegye

Hafþór Júlíus Björnssonnak elképesztő teherbírása van.

A hét táplálkozási tippje: Szeretnél izmos lenni? Akkor nyomj be 3 tojást edzés után

Nem véletlenül annyira fontos a regeneráció, hiszen az edzés után a testedben lejátszódó folyamatok szabják meg, mennyire leszel izmos.

A sör lehet a globális felmelegedés következő áldozata

Valószínűleg emiatt egy kicsivel többen figyelnek majd oda a környezetvédelemre.

Készülj fel: A férfiak is szenvednek a menopauzától

Nem csak a nőknél jelentkeznek furcsa tünetek a menopauza miatt, hanem a férfiakat is érinti a jelenség.

A hét edzéstippje: mely gyakorlatokkal lehet a legtöbb zsírt elégetni?

Valószínűleg az egyik leggyakoribb kérdés, amit megkapnak a személyi edzők, hogy melyek azok a gyakorlatok, amikkel a legtöbb zsírt el lehet égetni.

MMA-debütálásra készül a világ egyik legfélelmetesebb embere

Martyn Forddal a nyílt utcán se nagyon kerülnénk szembe, nemhogy az oktagonban.

Nurmagomedov is kihívta egy meccsre Floyd Mayweathert

A Conor McGregor által megkezdett úton jár a dagesztáni bunyós.

Ezt árulja el a nyelved színe az egészségedről

Bizony, a nyelved is nagyon sok betegséget megmutathat, amikre nem is gondolnál.

Hogyan hat az alkoholfogyasztás a fittségedre?

Ha szeretnél fitt maradni, akkor jobb ötlet, ha egy időre hanyagolod a piát, hogy gyorsabb eredményeket érj el.

Egy kutya azért rohant be a meccsre, hogy megsimogassák a hasát - VIDEÓ

Az ilyen pillanatokért is megéri meccset nézni.

Zseniális módszerrel óvja meg a junkfoodtól túlsúlyos tanítványát a személyi edző

Mike Hind kiplakátolta Dibsy összes kedvenc helyét az elrettentő röplappal.

Új őrület hódit a sport világában: a "fitness snacking" - vagyis az "edzésnassolás"

Egy kiadós edzésnél nincs is jobb, viszont a mai világban már sokan próbálják minél rövidebb idő alatt letudni a kötelező mozgást.

Így alakul a villámlábú Usain Bolt futballkarrierje - már két gólt lőtt a sprinter

A jamaikai sportlegenda, Usain Bolt újabb lépést tett profi focikarrierje felé, mivel a próbaidőszakában két gólt is befüstölt egy barátságos mérkőzésen.

Ezért csukd be mindig a hálószobád ajtaját!

Érdemesebb inkább bezárni a hálószoba ajtaját, mielőtt elaludnál.

Netflixre jön a McGregor - Mayweather meccsről szóló dokumentumfilm

Naná, hogy bemutatják a szupermeccs felvezetésének minden egyes pillanatát.

Így lett vegán az Egyesült Királyság egyik futballcsapata

Még a neve is stílszerű a Forest Green Roversnek.

Olvasd el ezeket is

Fizess elő a Men’s Health magazinra 5370 ft helyett most csak 2685 Ft-ért

Csak 2685 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem