2 gyakorlat a szuperizmos vállakért

A következő szuperszettel ugyanazt az izomcsoportod dolgoztathatod meg. Az edzés ezen formája abban is segít, hogy gyorsabban nőjenek az izmaid és definiáltabbá váljanak.

A következő szuperszettel ugyanazt az izomcsoportod dolgoztathatod meg. Az edzés ezen formája abban is segít, hogy gyorsabban nőjenek az izmaid és definiáltabbá váljanak.

A húzódzkodás a nagy izomcsoportokat dolgoztatja meg, olyan mint a felsőtest guggolása, mivel a hátad, vállaid, karjaid és még a hasad is aktvizálódik közben.

A következő gyakorlat pedig a letolás, mely során a karjaid és a hátad felső része dolgozik. Mivel ez könnyebb, mint az előző gyakorlat, tovább tudnak dolgozni az izmaid.

Mindkét gyakorlatból végezz annyi ismétlést, amennyit csak tudsz, szünet nélkül. Pihenj egy percet és ismételd meg összesen 5-ször a kört.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft