Vigyázz magadra, ez a burpee edzésterv ugyanis halálos!

A fizikai és mentális teljesítőképességed is próbára teheted. De a végén erősebbnek gondolod magad, mint hinnéd!

A fizikai és mentális teljesítőképességed is próbára teheted. De a végén erősebbnek gondolod magad, mint hinnéd!

Olvasd el ezt is!

A következő edzésterv egyszerűnek hangzik: válassz egy tetszőleges gyakorlatot és keress egy stoppert. Az első percben 1 ismétlést kell végrehajtanod, a másodikban kettőt, a harmadikban hármat és így tovább. Amikor nem tudsz az adott idő alatt végezni az ismétlésekkel, akkor van vége az edzésnek.

Előnye, hogy nincs szükség hozzá sok időre és felszerelésre, szóval nincs kifogás!

Biztos, hogy eljutsz majd addig a pillanatig, amikor az agyad már azt mondja, ne csináld, de ekkor kell jó döntést hoznod és legyőznöd a démonjaid! És minél többször győzöd le, annál erősebb lesz az akaraterőd. Persze emellett az egész tested megmozgatja, mivel végig burpee-ket kell csinálnod.

Te hány percig bírod?

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft