Hogy vannak a deltáid? Izmosodj ezzel a 8-perces edzéstervvel!

A könnyű súlyokkal meglepően nagy deltákra tehetsz szert. Itt is van egy rövid edzésterv, hogy jobban álljanak rajtad az ingek.

A könnyű súlyokkal meglepően nagy deltákra tehetsz szert. Itt is van egy rövid edzésterv, hogy jobban álljanak rajtad az ingek.

Olvasd el ezt is!

A gyakorlatokat Jeremy Scott mutatja meg, aki szerint a 3 mozdulatsor a következők miatt tesz izmossá:

Az oldalra emelés során három izom lép működésbe, ennek köszönhetően nem csak jól fogsz kinézni, de sokkal stabiliabban tudod majd végezni az előtted álló többi gyakorlatod is.

A fej fölé nyomással végzett farmerjárás az egész vállad megdolgoztatja, így a hátad felső része sokkal izmosabb és erősebb lesz. Lehet, hogy elsőre unalmasnak tűnik, de mivel az egész tested dolgozik közben, a pulzusod meg fog emelkedni, ezért zsírégetéshez is kiváló.

Az előre emelés pedig a farizmaid és hasizmaid is megdolgoztatja, ha a gyakorlat közben befeszíted őket. Ennek előnye, hogy a hátad nem fog begörnyedni, így sokkal szabályosabban tudod majd teljesíteni a kiszabott mennyiséget.

Így csináld:

Minden gyakorlatot 40 másodpercen keresztül végezz, köztük ne tarts pihenőt. A kört pedig 4-szer kell megismételned. Jöhet?

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft