A jó edzés megfelelő bemelegítéssel kezdődik! A legjobb gyakorlatok felsőtestre, edzés előtt

Elég időt szánsz a bemelegítésre az edzés előtt?

Elég időt szánsz a bemelegítésre az edzés előtt?

A legtöbben karkörzést, karlendítéseket és tricepsznyújtásokat végeznek, mielőtt kezelésbe vennék a felsőtestüket. Ezek viszont sok esetben kevésnek bizonyulnak, hosszú távon pedig sérüléseket is okozhatnak.

Andy Speer, a MH edzője viszont megmutatja, hogyan melegítheted be a csuklód és a vállad, közben pedig erősítheted a core izmaid és a hátad.

„A csukló és vállak mobilitásának fejlesztése és erősítése megelőzi a sérülések kialakulását, de a fájdalmakat is képes megszüntetni.”

- mondta az edző.

A következő gyakorlatok abban is segítenek, hogy jobban menjen a húzódzkodás és a fekvenyomás is, ráadásul a hasad is sokkal izmosabbá válik tőle!

Végezd el a videón látható gyakorlatokat fél-fél percen keresztül, köztük pedig tarts 10 másodperc pihenőt. 2 kört kell belőle teljesítened.


Ha már a felsőtestnél tartunk, próbáld ki Tom Hardy fekvőtámasz edzéstervét!

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
Íme, Tom Hardy fekvőtámasz edzésterve, amit még Batman is megirigyelne
Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft