A jó edzés megfelelő bemelegítéssel kezdődik! A legjobb gyakorlatok felsőtestre, edzés előtt

Elég időt szánsz a bemelegítésre az edzés előtt?

Elég időt szánsz a bemelegítésre az edzés előtt?

A legtöbben karkörzést, karlendítéseket és tricepsznyújtásokat végeznek, mielőtt kezelésbe vennék a felsőtestüket. Ezek viszont sok esetben kevésnek bizonyulnak, hosszú távon pedig sérüléseket is okozhatnak.

Andy Speer, a MH edzője viszont megmutatja, hogyan melegítheted be a csuklód és a vállad, közben pedig erősítheted a core izmaid és a hátad.

„A csukló és vállak mobilitásának fejlesztése és erősítése megelőzi a sérülések kialakulását, de a fájdalmakat is képes megszüntetni.”

- mondta az edző.

A következő gyakorlatok abban is segítenek, hogy jobban menjen a húzódzkodás és a fekvenyomás is, ráadásul a hasad is sokkal izmosabbá válik tőle!

Végezd el a videón látható gyakorlatokat fél-fél percen keresztül, köztük pedig tarts 10 másodperc pihenőt. 2 kört kell belőle teljesítened.


Ha már a felsőtestnél tartunk, próbáld ki Tom Hardy fekvőtámasz edzéstervét!

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
Íme, Tom Hardy fekvőtámasz edzésterve, amit még Batman is megirigyelne
10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft