3 egyszerű tipp az állóképesség növeléséhez

3 egyszerű tipp az állóképesség növeléséhez

Próbáld ki ezeket a módszereket, hogy tovább bírd az edzéseket!

A jó kitartás fontos dolog. Például a hálószobában, ha hosszabb ideig bírod, akkor kiegyensúlyozottabb lesz a szexuális életed. De mi újság az edzéssel? Ott sem árt, ha nem pukkadsz ki két másodperc után...

Először is vizsgáljuk meg az állóképesség definícióját: Az állóképesség a szervezet azon képessége, amely a nagy mértékű fizikai terheléshez szükséges energiákat hosszú időn át biztosítja. Így az állóképesség a hosszú fizikai igénybevétel (sportolás, munkavégzés) egyik alapvető előfeltétele. Az állóképesség függ a keringési, légzési és az anyagcsere rendszerek minőségétől, a mozgáskoordinációtól, az izomzat felépítésétől.

Az állóképesség akkor fejlődik, ha a szervezet edzés hatására rendszeresen megfelelő fáradtsági szintre kerül.

Igen ám, de ez nem egy olyan dolog, amit egy fél nap alatt a maxra tudsz húzni.

Használd ezeket a stratégiákat, hogy tovább bírd az edzéseket!

1. Sajátítsd el a mozgás alapjait

Amikor folyamatosan arra összpontosítasz, hogy minél tovább bírd a feladatot, hogy minél több sorozatot csinálj, gyakran elveszted a koncentrációdat és megfeledkezel arról, hogy sokkal fontosabb, hogy helyesen csinálj egy adott mozdulatsort, mintsem, hogy minél többet belőle.
Ez azt jelenti, hogy ha már fáradt vagy és nem tudod megfelelően megcsinálni azt, amit kell, akkor inkább hagyd abba és legközelebb térj vissza, csináld meg helyesen.

2. Figyelj oda a pihenésre

Mindegy, hogy futó vagy és az aerob állóképességedet szeretnéd növelni, vagy esetleg egy súlyemelő, aki minél többször szeretne minél nagyobb súlyt kinyomni. Ha nem pihensz jól és eleget, mit sem ér az egész. Az izmaidnak, a vérkeringésednek szüksége van arra, hogy nyugalmi állapotba kerüljön, hogy legközelebb még nagyobb intenzitással és még tovább tudd belevetni magad a feladatodba.

Kép

3. Változtass néha

Ha az edzésmódszereid túl egysíkúak és mindig ugyanazt csinálod, akkor a szervezeted hozzászokik ugyanahhoz a mozgásformához, mozgáskultúrához. Az izmaidnak szüksége van új impulzusokra, hogy növekedni tudjanak.

Egy szó, mint száz: Nem nagy dolog, csak figyelj oda és menni fog!

Tovább olvasok
Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Így lehet egy hamis barátot észrevenni!

Nem feltétlen abból ismerszik meg a jó barát, hogy jókat mondd.

A gyógyulás útján Baji Balázs

Elhagyhatta mankóit a súlyos térdsérüléséből lábadozó Baji Balázs.

Ezek a leginkább felkapott szex/randi kérdések mostanában!

Most olyan kérdésekre adunk választ, amit még a Google sem tud!

Három ok, amikor aggódnod kéne amiatt, hogy nem vagy éhes

Nem izgat, hogy kajaidő van? Ez állhat mögötte.

5 tipp a tökéletes szakállért

A szakáll trend még mindig ezerrel pörög, ezért jó ha tudod, hogy hozhatod ki belőle a maximumot.

A pizza egészségesebb reggeli, mint a gabonapehely

Ezt állítják a táplálkozási szakemberek.

3 fajta péniszfájdalom, és ami mögötte van

Kíváncsi vagy, hogy mi okozza a fájdalmat a két lábad között? Megmondjuk.

Íme, a legegészségesebb mód az alkoholfogyasztásra!

Diétáznál, de szívesen kirúgsz a hámból? Egy dietetikus elmondta, hogyan csináld!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem