3 egyszerű tipp az állóképesség növeléséhez

3 egyszerű tipp az állóképesség növeléséhez

Próbáld ki ezeket a módszereket, hogy tovább bírd az edzéseket!

A jó kitartás fontos dolog. Például a hálószobában, ha hosszabb ideig bírod, akkor kiegyensúlyozottabb lesz a szexuális életed. De mi újság az edzéssel? Ott sem árt, ha nem pukkadsz ki két másodperc után...

Először is vizsgáljuk meg az állóképesség definícióját: Az állóképesség a szervezet azon képessége, amely a nagy mértékű fizikai terheléshez szükséges energiákat hosszú időn át biztosítja. Így az állóképesség a hosszú fizikai igénybevétel (sportolás, munkavégzés) egyik alapvető előfeltétele. Az állóképesség függ a keringési, légzési és az anyagcsere rendszerek minőségétől, a mozgáskoordinációtól, az izomzat felépítésétől.

Az állóképesség akkor fejlődik, ha a szervezet edzés hatására rendszeresen megfelelő fáradtsági szintre kerül.

Igen ám, de ez nem egy olyan dolog, amit egy fél nap alatt a maxra tudsz húzni.

Használd ezeket a stratégiákat, hogy tovább bírd az edzéseket!

1. Sajátítsd el a mozgás alapjait

Amikor folyamatosan arra összpontosítasz, hogy minél tovább bírd a feladatot, hogy minél több sorozatot csinálj, gyakran elveszted a koncentrációdat és megfeledkezel arról, hogy sokkal fontosabb, hogy helyesen csinálj egy adott mozdulatsort, mintsem, hogy minél többet belőle.
Ez azt jelenti, hogy ha már fáradt vagy és nem tudod megfelelően megcsinálni azt, amit kell, akkor inkább hagyd abba és legközelebb térj vissza, csináld meg helyesen.

2. Figyelj oda a pihenésre

Mindegy, hogy futó vagy és az aerob állóképességedet szeretnéd növelni, vagy esetleg egy súlyemelő, aki minél többször szeretne minél nagyobb súlyt kinyomni. Ha nem pihensz jól és eleget, mit sem ér az egész. Az izmaidnak, a vérkeringésednek szüksége van arra, hogy nyugalmi állapotba kerüljön, hogy legközelebb még nagyobb intenzitással és még tovább tudd belevetni magad a feladatodba.

Kép

3. Változtass néha

Ha az edzésmódszereid túl egysíkúak és mindig ugyanazt csinálod, akkor a szervezeted hozzászokik ugyanahhoz a mozgásformához, mozgáskultúrához. Az izmaidnak szüksége van új impulzusokra, hogy növekedni tudjanak.

Egy szó, mint száz: Nem nagy dolog, csak figyelj oda és menni fog!

Tovább olvasok
Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Dolgok, amiket a férfiak csinálnak, amikor egyedül vannak

Több százan osztották meg a furcsa szokásaikat.

Hogyan hat a hazugság az egészségedre?

Sokat árthat, ha megtartod azokat a kis titkokat.

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem