3 tipp, hogy fit maradj 40 után is

3 tipp, hogy fit maradj 40 után is

Egy szakértő olyan stratégiákat tár fel, ami bárkinek hasznára válhat.

Nem kell elit sportolónak lenni. Elég, ha néha futsz, vagy biciklizel egyet, esetleg elmész teniszezni, vagy focizni, s ha még arra is marad energiád, hogy a lányoddal is játssz egyet, akkor elégedett lehetsz!

Íme, pár stratégia, ami segíthet egészségesnek maradni:


Állíts fel egy időrendet

Egy elit sportoló számára a periodizálás azt jelenti, hogy egy strukturált programot hoz létre, amely a csúcskompetenciát egy pontos időben adja meg. Számodra inkább az alapelvekről van szó: a képzés fokozatos fokozása, tested felkészítése konkrét igényekre és a fáradtság elkerülése. Ha például felhívnak, hogy menj focizni, de éppen nem vagy formában és egy sérüléssel bajlódtál, akkor tudj nemet mondani, nehogy még nagyobb baj legyen.


Eddz keményen (és könnyen)


Az edzések egy bizonyos százalékának magas intenzitásúnak kell lennie. Azonban (főleg ebben a korban) egy bizonyos százalékot pedig alacsony intenzitással kell végrehajtani. A leggyakoribb hiba, hogy túlságosan keményen edzel a könnyű napokon is.

Ehelyett csinálj inkább rövidebb, intenzívebb edzéseket. Sokkal tovább leszel versenyképes, ha következetes vagy és szándékosan vissza tudsz venni néha a tempóból.


Egyél az izmokért

A táplálkozási tudomány a sportolóknál más. Ha egészséges étrendet követsz, sokféle gyümölcs, zöldség, fehérje, teljes kiőrlésű gabona, kevés cukor, akkor valószínűleg rendben vagy. Viszont, ha el akarod kerülni az izom elvesztését, akkor nem árt, ha kicsit megemeled a fehérjeadagod. A fehérje hozzáadása bármihez, amit eszel, hatékonyan csökkenti a glikémiás indexed, mondja Chris Jordan, a Johnson & Johnson Human Performance Institute fiziológiai igazgatója.

Tovább olvasok
4 brutális előtte-utána fotó

Ezek a képek elképesztőek!

Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem