4 gyakorlat, amiről nem tudtad, hogy hasizmot épít

4 gyakorlat, amiről nem tudtad, hogy hasizmot épít

Nem kell órákon át a hasizmoznod, hogy szép kockás hasad legyen. Amikor sietned kell, a hasizomgyakorlatokat hagyod ki első kézben a tervből. És hiába vagy büszke egy végigvitt láb-programra, a 10 perces plank a végén nem elég. Szerencsére egyes összetett gyakorlatok, 2:1-ben, sőt 3:1, 4:1-ben is hatásosak.


Serleg guggolás


A guggolás egy láb-napon kihagyhatatlan. Zsírt éget, izmot épít és funkcionális erőt ad. Sőt van még egy jó tulajdonsága: „Nem kell más hozzá, csak végrehajtása alatt szoríts magadhoz egy kettlebellt,” monda Danny Fisher személyi edző. “Minél nehezebb, annál jobban hasra és nem lábra gyúrsz a tartásával.” Most még több okod van rá, hogy ne hagyd ki a lábazást!


Egykezes váltól nyomás, állva


Ennél a feladatnál sokszor elkövetjük a hibát, hogy a medencét előrenyomjuk. Ez sajnos se a vállerősítésnek, se a gerincednek nem tesz jót. Figyeld a technikára és tartsd összeszorítva végig a hasizmokat. „Ha nem tudod ezt fenntartani, az jelentheti azt is, hogy túl nagy a súly,” figyelmeztet Fisher. Cseréld ki kisebbre és úgy csináld a gyakorlatot. Építi az egyenes hasizmot és izolálja a vállat, hogy még gyorsabb izomnyerésért.


Húzódzkodás


Nem minden edzőtermi feladatot csinálsz legfőképp az egészséged érdekében, főként, amikor a pólóizmokra gyúrsz. Van egy olyan gyakorlat, amiben mindkét jó dolgot kiélheted. „Ha húzódzkodás közben felemeled a térdeket, az csak a hasizomból mehet,” mondja Fisher.


Egykezes fekvenyomás, kézisúllyal


Mielőtt azt gondolnád, visszalépés a rudat kézisúlyzóra váltani, nézd meg a gyakorlat eredményét, hastájékon. “Az egy oldalon történő nyomás automatikusan kiváltja az átellenben lévő láb felemelkedését,” mondja Fisher. „A stabilizáló izmok ez ellen dolgoznak, hogy egybe tartsák a hasat, a mellkast.” Feküdj neki, nem lesz könnyű.


Kép: Europress


Tovább olvasok
4 brutális előtte-utána fotó

Ezek a képek elképesztőek!

Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem