4 dolog miatt érdemes inkább estére időzítened az edzést

4 dolog miatt érdemes inkább estére időzítened az edzést

Nem baj, ha nem vagy koránkelő típus.

Írtunk nemrég arról, hogyan könnyítheted meg a saját dolgodat a hajnali edzésekkel kapcsolatban. Néhány embernek semmilyen tipp sem válik be, egyszerűen nem tudnak korán felkelni azért, hogy formában tartsák magukat. Nekik sem kell aggódniuk, az alábbiakban összeszedtünk néhány pozitívumot, amik az esti tréningek mellett szólnak.

1. Állóképesség

Több kutatásban is összehasonlították már a reggeli és az esti edzések eredményességét. A helyzet az, hogy az utóbbiakat preferálók 20%-kal hosszabb ideig bírták a tréningeket. Sokan azért nem indulnak neki kondizni este, mert fáradtak, pedig inkább arról van szó, hogy az agyuk átveri őket.

2. Alvásminőség

Gyakran az szokott lenni az ellenérv, hogy az esti tréningek teljesen felborítják az alvási ciklust. Ezzel szemben több szakember is hangsúlyozta, hogy a kései gyúróknak hosszabb és pihentetőbb alvásban van részük, mint koránkelő társaiknak.

Olvasd el ezt is!

3. Vérnyomás

Kiderült az is, hogy az edzést a nap végére hagyók átlagosan 15%-kal alacsonyabb vérnyomással rendelkeztek, mint a kukorékolók. Ez hosszú távon számos egészségügyi problémától óvhatja meg az embert.

4. Hormonok

Reggelente azért kevésbé effektív az edzés, mert magasabb a szervezet kortizolszintje, ami nem segíti az izomfejlődést. Ezzel szemben a kései órákban már a tesztoszteron van túlsúlyban, így a fejlődés is nagyságrendekkel látványosabb.

Tovább olvasok
Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem