5 dolog, amivel újra élvezetessé teheted a futást

5 dolog, amivel újra élvezetessé teheted a futást
Forrás: unsplash.com

Segítünk, hogy ne veszítsd el a motivációt.

Rengeteg kutatás foglalkozik manapság a futás lélektanával, nemrég azt állapították meg a szakemberek, hogy a szabadban futók sokkal könnyebben abszolválják a kilométereket, mint az edzőtermi futógépeket használó társaik. A tudósok úgy vélik, hogy a környezeti tényezők állhatnak a dolog hátterében, ezek ugyanis elvonják a figyelmet a fáradtságról és az unalomról. Ha már itt tartunk, összeszedtünk nektek néhány dolgot, melyek segítségével újra beleszerethettek a futásba.

1. Lépcsőzz

Nem csak terepversenyre készülőknek ajánljuk, nézz ki magadnak egy közepes erősségű lépcsőt és 10-15 percen keresztül törekedj a maximális sebességre. A lábaidat, a hasadat és az egyensúlyérzékedet is fejleszted így, de ne lepődj meg, ha az első pár alkalom után kiköpöd a tüdődet.

2. Cseréld meg a menetrendet

Ha általában reggel futsz, akkor indulj neki este, ha viszont munka után szeretsz szaladni, iktass be egy reggeli tréninget. A korai futás jó hatással van a vérnyomásra, a kései pedig segít levezetni a nap során megtapasztalt stresszt.

Olvasd el ezt is!

3. Mozdulj ki

Egy idő után bántóan unalmasak tudnak lenni a lakóhelyed környékén abszolvált útvonalak. Nézz ki magadnak egy erdős területet a közelben és frissítsd fel magad egy új kihívással.

4. Ne félj a tereptől

Igaz, hogy egy tekintélyes domb miatt általában búcsút kell inteni a kitűzött részidőnek, de a tested is díjazni fogja, ha nem egyfolytában sík terepen teszed próbára.

5. Hagyd a számokat

Átmenetileg engedd el az órádat és az alkalmazásokat, térj vissza a futás örömének gyökeréhez. Nem kell mindig a megfelelő tempó miatt feszülni, elkalandozni sem nagyon tudsz akkor, ha folyton a számokon izgulsz. Adj ezeknek a tippeknek egy esélyt, mielőtt új mozgásforma után nézel.

Tovább olvasok
Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem