Az 5 leggyakoribb buktató súlyzós edzés közben

Az 5 leggyakoribb buktató súlyzós edzés közben
Forrás: Getty Images

Ne verd át magad, figyelj a helyes végrehajtásra!

Nemrég írtunk nektek egy súlyzós edzéstervről, amivel a funkcionális erőt növelhetitek és szálkás izmokra tehettek szert. Rengeteg előnye van a fentieken kívül is az egykezes súlyzónak, de számos buktatót kell elkerülni az emelgetés közben. Ezeket gyűjtöttük össze nektek, a precíz végrehajtás ugyanis mindennél fontosabb.

Olvasd el ezt is!

1. Hajolgatás

Sokan követik el azt a hibát, hogy nem húzzák ki magukat, hanem kicsit előredőlnek, hogy könnyebben emelhessék meg a súlyt. Utóbbi meg is valósul, de a várt fejlődés így elmarad.

2. Ne siesd el!

Néhányan minél hamarabb túl akarnak esni a dolgon, ezért gyorsan emelgetik a súlyokat. Ne ess bele ebbe a hibába, ne használj lendületet, hagyd, hogy az izmaid dolgozhassanak.

3. Tömegnövelés

Ne pakold fel ész nélkül a súlyokat, haladj kis lépésekben, így a sérülések is elkerülnek.

4. Ülj le

Ha egyfolytában azon kapod magad, hogy "csalsz", érdemes megpróbálkoznod azzal, hogy néhányszor ülve, a hátadat a falnak vetve emelgetsz. Ügyelj arra is, hogy a könyöködet a testedhez szorítsd, így lesz effektív a gyakorlat.

5. 3/4

Ne spórold le a mozdulat utolsó részét, miután felemelted a súlyzót, hagyd, hogy visszatérjen a kiinduló helyzetébe, ne csak a táv háromnegyedét tedd meg vele.

Nézd meg a galériánkat> 3 kép
Bemelegítés melledzéshez
Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem