Itt az ideje, hogy megcáfoljuk az 5 legnagyobb edzős mítoszt

Itt az ideje, hogy megcáfoljuk az 5 legnagyobb edzős mítoszt
Forrás: menshealth.com

Rendet teszünk a tévhitek világában.

Sorra nyílnak a konditermek a nagyvárosokban, manapság már egyre többen figyelnek oda arra, hogy egészséges életmódot folytassanak. Ennek megfelelően a botcsinálta kondis "szakértők" száma is megugrott, nekik köszönhetően pedig rengeteg tévhit terjeng a tárogatógépek között. Mi most összeszedtük a legfelkapottabbakat, és elmondjuk, miért nem állják meg a helyüket.

1. Haspréssel a kockákért

Az önjelölt fitneszguruk hajlamosak azt hangoztatni, hogy a tökéletes kockákhoz elegendőek a különböző hasprések. Bárcsak így lenne, de a helyzet az, hogy egy szép six-pack elérése ennél azért bonyolultabb. Guggolások, súlyemelések és húzódzkodások mentén vezet az út, ezeken kívül pedig a HIIT-edzések is hasznosak lehetnek. A szénhidrátokat is jól kell időzíteni, illetve az elegendő mennyiségű alvás is nagyon fontos.

2. A kardió az első

Tízből nyolc ember biztosan futással kezdi a konditermi edzést, pedig ez nem feltétlenül jó dolog. Egy alapos bemelegítés után érdemes az erőnléti edzéssel indítani, aztán jöhet a futópad. Ha kardióval kezdesz, akkor csökkented a szervezeted glikogénszintjét, ami azt eredményezheti, hogy nem tudsz mindent beleadni a súlyoknál. Ezzel szemben, ha a súlyzós edzéssel kezdesz, megnöveled a tested tesztoszteron- és kortizolszintjét, így jobban fog menni a tréning.

3. Guggolás

Sokan óva intenek attól, hogy 90 fok alá menj súllyal guggolás közben, pedig ennek a feladatnak nincs valós veszélye. Ez egy teljesen természetes mozdulat, nem fogsz megsérülni, ha a térded a lábfejed elé kerül. Inkább az a veszélyes, ha túlvállalod magad a súllyal.

4. Izotóniás ital

Ne dőlj be a reklámoknak, sokkal ritkábban van ezekre szükséged, mint ahogy azok ezt állítják. Érdemes a különösen megerőltető edzések utánra időzítened ezeket, vagyis ha több órán keresztül edzed a tested.

5. Ha nem izzadsz, nem edzel elég keményen

Ez sem feltétlenül igaz, attól függ, mire fókuszálsz edzés közben. A legjobb példa a fenti tévhit ellen az olimpiai súlyemelőké. Ők sem izzadnak mégis rendre brutális súlyokat emelnek meg.

Tovább olvasok
Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Dolgok, amiket a férfiak csinálnak, amikor egyedül vannak

Több százan osztották meg a furcsa szokásaikat.

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem