6 gyakori hiba, ami simán hazavághatja a súlyzós edzésedet

6 gyakori hiba, ami simán hazavághatja a súlyzós edzésedet
Forrás: pexels.com

A fizikai felkészülés legalább olyan fontos, mint a mentális, ne hagyd, hogy elkalandozzon a fantáziád.

Nemrég David Alexander osztott meg tippeket az izomregenerációval kapcsolatban. LeBron James és Victor Oladipo tanácsadója szerint nagy megerőltetés után érdemes egyből jeges fürdőt venned, aztán guríts le másfél liter folyadékot. Most Matthew Ibrahimot kérdezték a konditermi edzés előtt elkövetett hibákról, szerinte ezekre mindenképp érdemes odafigyelnünk.

1. Alvás

A regeneráció Ibrahim szerint is kifejezetten fontos, megfelelő pihenés nélkül aligha tudod majd maximálisan odatenni magad a következő edzésen.

2. Folyadék

Ha nem iszol elég vizet, nem fog rendesen funkcionálni sem az agyad, sem az izomzatod. Az sem jó megoldás, ha edzés előtt bedobsz gyorsan két litert, figyelj arra, hogy egyenletesen oszd el a napod során a folyadékbevitelt.

3. Étel

Ibrahim szerint sokan követik el azt a hibát, hogy edzés előtt nagyon durván bekajálnak. Ha teli gyomorral emelsz súlyt, könnyen visszaköszönhet az étek, hosszú távon pedig akár refluxod is lehet a dologtól. Dobj be egy banánt, ha nagyon éhes vagy, mert üres gyomorral sem fogsz olyan jól teljesíteni.

4. Agy

Edzés közben is fejben dől el minden, ha nem készülsz fel mentálisan a tréningre, akkor nem biztos, hogy eléred az aznapra betervezett célt. Felejtsd el a telefonodat, vizionáld a célt, és dolgozz keményen.

5. Bemelegítés

Még mindig sok olyan kezdő van, aki bemelegítés nélkül sokkolja a testét a legnehezebb súlyokkal. Ennek könnyedén sérülés lehet a vége, úgyhogy inkább szánj időt ezekre a mozdulatokra. Be kell röffentened a központi idegrendszert, és meg kell növelned a testhőmérsékletet.

6. Kardió

Ha izmot akarsz építeni, akkor nem ajánlott lenyomnod 10 kilométert a súlyzós edzés előtt. Melegíts be máshogy, és inkább a tréning végére időzítsd a rövid távodat.

Tovább olvasok
4 brutális előtte-utána fotó

Ezek a képek elképesztőek!

Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem