Edzés hajnalban? 7 tipp, amivel megkönnyíted a saját dolgodat

Edzés hajnalban? 7 tipp, amivel megkönnyíted a saját dolgodat
Forrás: Getty Images

Ezeket vesd be a biztos siker érdekében.

Attól még, hogy azt hiszed, nem vagy koránkelő típus, nem biztos, hogy meg kell fosztanod magad a hajnali tréningek örömétől. A tudomány többször is bizonyította már, hogy 66 nap kell egy új szokás megszilárdításához, úgyhogy, ha gyorsan nem is, de összejöhet az életmódváltás. Az alábbiakban azokat a tippeket szedtük össze, amik megkönnyítik ezt.

1. Pozitív cél

Fontos, hogy ne azért kelj korán, mert előző nap sok csoki csúszott le. Ezzel csak azt éred el, hogy a tréninget büntetésként fogod megélni. Inkább gondolkodj pozitívan: "most megyek edzeni, így munka után több időt tölthetek a családommal." Mikor megszólal az ébresztőd, ismételd el ötször ezt a mondatot.

2. Hivatalos program

Írd be a naptáradba, vagy a telefonodba az edzésed időpontját, és fogd fel úgy a dolgot, mintha egy orvosi kezelésre mennél. Azt sem mondanád le, ugye?

3. A kedvenc tréning

Egyértelműnek tűnik sokan mégis olyan edzésmódszert választanak reggelre, amit utálnak. Kinek lenne kedve ezért felkelni? Ilyenkor olyan mozgásformát érdemes választanod, amit szeretsz.

Olvasd el ezt is!

4. Megbízhatóság

Az is sokat segíthet az ébredésben, ha valaki számít rád. Keress egy edzőpartnert, így már csak azért sem fogsz visszadőlni, mert nem akarod cserbenhagyni őt.

5. Felkészülés

Készítsd ki a felszerelésedet este, így reggel nem kell szöszölnöd a keresgéléssel.

6. Az ébresztőóra helye

Fontos, hogy ne az ágyad mellé helyezd, mert így fekve is ki tudod majd nyomni. Jó helyen lesz az a szoba másik felében, így legalább talpra kell állnod, onnantól pedig már nincs visszaút.

7. Extra motiváció

Érdemes megajándékoznod magad a reggeli edzés után. Egy forró kávé, vagy egy finom reggeli gondolata jó motiváló erőt jelenthet egy hűvös hajnalon.

Tovább olvasok
Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Így lehet egy hamis barátot észrevenni!

Nem feltétlen abból ismerszik meg a jó barát, hogy jókat mondd.

A gyógyulás útján Baji Balázs

Elhagyhatta mankóit a súlyos térdsérüléséből lábadozó Baji Balázs.

Ezek a leginkább felkapott szex/randi kérdések mostanában!

Most olyan kérdésekre adunk választ, amit még a Google sem tud!

Három ok, amikor aggódnod kéne amiatt, hogy nem vagy éhes

Nem izgat, hogy kajaidő van? Ez állhat mögötte.

5 tipp a tökéletes szakállért

A szakáll trend még mindig ezerrel pörög, ezért jó ha tudod, hogy hozhatod ki belőle a maximumot.

A pizza egészségesebb reggeli, mint a gabonapehely

Ezt állítják a táplálkozási szakemberek.

3 fajta péniszfájdalom, és ami mögötte van

Kíváncsi vagy, hogy mi okozza a fájdalmat a két lábad között? Megmondjuk.

Íme, a legegészségesebb mód az alkoholfogyasztásra!

Diétáznál, de szívesen kirúgsz a hámból? Egy dietetikus elmondta, hogyan csináld!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem