Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen
Forrás: getty images

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Egy új kutatás szerint van még egy ok az izmok látványán kívül, amiért megéri mellezni. A Harvard kutatói ugyanis arra jöttek rá, hogy a nagyobb mellizmokkal rendelkező férfiak szervezete hatékonyabban veszi fel a küzdelmet a dohányzás káros hatásaival szemben. Azonban ez még nem ok arra, hogy rágyújts! Inkább vedd a konditerem felé az irányt!

Sam O’Sullivan, az angol MH személyi edzője összerakott egy négy gyakorlatból álló edzéstervet mellre. Minden irányból megdolgoztathatod vele a mellizmaid - sőt, egyesek még a hátadat is kidörrentik.

„Az ismétlésszámokat úgy alakítottam ki, hogy ne szokjon hozzá hamar a tested, így minden egyes új körben keménnyebben kell dolgozniuk az izmaidnak.”

- tette hozzá az edző.

Nézzük az edzéstervet:

Fekvenyomás döntött padon
6 kör / 8, 6, 4, 4, 6, 8 ismétlés / 3 perc pihenő

Kép

Feküdj hanyatt a padra, vállmagasságig emeld a súlyzót. Kinyomás közben fújd ki a levegőt, majd lassan engedd vissza a súlyt.

„Az egykezes súlyzók használatával több mikrorepedés keletkezik az izmokban, így erősebbek és nagyobbak lesznek”

- mondta O’ Sullivan

Fekvenyomás egykezes súlyzókkal, döntött padon
5 kör / 8-10 ismétlés / 75 mp pihenő

Kép

Döntsd le a padot, fogj egy-egy egykezes súlyzót. Nyomd ki őket, majd lassan engedd vissza a súlyzókat a mellkasodhoz.

„Az edzés végénél érdemes megcélozni azokat az izomrostokat, amik nem fáradtak el addig.”

- állítja az edző.

A következő 2 gyakorlatot szuperszettben végezd!

Fekvenyomás egykezes súlyzókkal
4 kör / 5-7 ismétlés / 15 mp pihenő

Kép

Feküdj a padra, fogd meg a súlyzókat, majd nyomd ki őket, végül lassan engedd vissza.

Fordított evezés szűk fogással
4 kör / 4-7 ismétlés / 75 mp pihenő

Kép

Alsó fogással fogd meg a rudat, a kezeid vállszélességnyi távolságra legyenek. Húzd fel a mellkasod, közben tartsd egyenesen a hátad. Engedd mahad vissza.

Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem