Ideges vagy? Ez a tökéletes edzés számodra!

Ideges vagy? Ez a tökéletes edzés számodra!
Forrás: getty images

Szeretnéd megnyugtatni a zakatoló agyad?

olvasd el ezt is!

Menj a konditerembe! Egy amerikai kutatás szerint ugyanis a súlyzós edzéssel csökkenthető a szorognás.

A szakértők 16 korábbi kutatást vizsgáltak, melyek mind a súlyzós edzés hatásait vették górcső alá. Átlagosan 2-5 napot töltöttek ilyen jellegű edzéssel a résztvevők, 11 héten keresztül. Ezt követően szinte minden alany arról számolt be, hogy kevesebbet idegeskedett, szorongott. Az egészséges (szorongással nem küzdő) emberek pedig még jobban érezték magukat a súlyzózás után.

Nem meglepő, hogy az edzés megnyugtat, de ezt eddig csak a kardióról bizonyították be, hiszen az aerob edzések során, a felszabaduló fehérjék hatására az agy jobban ellenáll a stressznek.

A fent említett, új kutatásból viszont kiderül, hogy a súlyzós edzésnek is hasonló hatása van. A szakértők még nem biztosak abban, mi ennek az oka, azt gyanítják, hogy kihat a dopamin és szerotonin termelésre (mindkét hormon a hangulatodért felel).

Ha szeretnéd, hogy jobb kedved legyen, nyomd le ezt az edzéstervet!

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
Itt a Tour de France edzésterv, amitől még a hasad is izmos lesz! Bevállalod?
Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem