Ki nem állhatod a kardiót? Így teheted elviselhetőbbé

Ki nem állhatod a kardiót? Így teheted elviselhetőbbé
Forrás: Getty Images

Nem árt néha megtörni az edzőtermi monotonitást.

Vannak néha napok, mikor bármit megtennél, hogy ne kelljen kardióznod. Ekkor óriási lelkierő kell ahhoz, hogy rászánd magad mondjuk a futásra, de általában hálás vagy magadnak a letudott kilométerek után. A Journal of Sport & Exercise Psychology nevezetű szaklapban megjelent tanulmány szerint az ilyen, motiváció szempontjából problémás napokon jobban jársz, ha az edzőtermi futógép helyett a szabadban szaladsz egyet.

A szakemberek 38 túlsúllyal küzdő embert vizsgáltak meg, az egyik csoport futópadon sétált 30 percen keresztül, a másik pedig a szabadban. A tudósok meglepve tapasztalták, hogy a második csoport tagjai sokkal vidámabbak voltak, mint az edzőtermi tesztalanyok. A szabadban sétálók sokkal kevésbé fáradtak el, ráadásul szívesebben is teljesítették a jövőben az ominózus távot.

Olvasd el ezt is!

A kutatók szerint a környezeti tényezők (madárcsicsergés, időjárás) elvonták a figyelmet a fáradtságról, vagy az unalomról, így kevésbé fásultak bele a sétába az emberek. Ha tehát legközelebb kardióundort tapasztalsz, irány az erdő!

Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem