A tökéletes edzés felsőtestre - mindössze 2 gyakorlattal!

A tökéletes edzés felsőtestre - mindössze 2 gyakorlattal!
Forrás: getty images

Legyél kiegyensúlyozottan erős, javíts a tartásodon és nézz ki jobban! Ezel a két gyakorlattal ezt mind elérheted!

Olvasd el ezt is!

A legtöbben valljuk be, csak a karjainkra és a mellizmokra koncentrálunk, ha felsőtestre edzünk. A hátizmaink egyáltalán nem kapnak annyi figyelmet, amennyit megérdemelnének. Ez már csak azért sem jó, mert egész nap ülünk és a tartásunk is romlik, amin aztán később sokkal nehezebb javítani. Ezen kívül a gyenge hátizmok miatt nagyobb eséllyel alakulhat ki vállsérülés, ráadásul a fekvenyomás sem megy majd annyira jól. A megoldás: tedd kiegyensúlyozottabbá az edzésed!

A mellkasod, vállad, karjaid és törzsed fekvőtámasszal tarthatod formában, a hátizmaid pedig megerősítheted a súlyzóval végzett döntött törzsű evezéssel. Ez a két gyakorlat elég ahhoz, hogy izmosabb és erősebb legyél - na meg persze, hogy ne görnyedj az íróasztalod előtt, vagy futás közben! A következő edzésterv tényleg hihetetlenül egyszerű, de legalább annyira hatásos is.

Először végezz 5 evezést, majd pihenő nélkül jöhet 5 fekvőtámasz. Ez egy kör, neked viszont pihenő nélkül ötöt kell teljesítened! Menni fog?


Ha ez nem volt elég, dobd hozzá a következő gyakorlatokat is!

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
Íme, Tom Hardy fekvőtámasz edzésterve, amit még Batman is megirigyelne
Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem