A hét edzéstippje: Ennyi ideig kell megtartanod a planket, hogy lásd az eredményét

A hét edzéstippje: Ennyi ideig kell megtartanod a planket, hogy lásd az eredményét
Forrás: getty images

Egy kis segítség: nyugi, nem hosszú percekig!

A plank lényege elég egyszerű: megtartod magad egy bizonyos ideig az alkarjaidra támaszkodva, így megdolgoztatod a törzsizmaidat, farizmaidat és a combhajlítóidat is. Az már óriási plusz pont, ha helyesen végre is tudod hajtani a gyakorlatot, azonban nem mindenki van azzal tisztában, pontosan mennyi ideig is kell kitartani.

A válasz nem annyira egyszerű. Dr. Albert Matheny, edző és táplálkozási szakértő szerint akár naponta is végezheted, ugyanakkor nem mindegy meddig csinálod: van, amikor elég 10 másodpercig tartani, máskor 1 percre is szükség lehet. Ennek oka, hogy a legfontosabb az, hogy szabályosan hajtsd végre.

Doug Sklar, személyi edző szerint érdemes kezdőként 3x ismételned és fokozatosan eljutnod 1 percig. Sklar hozzátette, hogy a rövidebb ideig kitartott plank is hatékony, éppen ezért érdemes 10 mp-es intervallokkal kezdeni (10 mp plank, 5-10 mp pihenő, 3-6-szor ismételve).

Egy percig tényleg nehéz megtartani az elején, viszont tény, hogy ez a legideálisabb intervallum, amíg érdemes plankelni. Ha ez már neked könnyen megy, nehezíthetsz rajta, ha pluszban befeszíted a hasizmaidat, a fenekedet, vagy a combjaidat.

Mindig ügyelj arra, hogy fokozatosan növeld a plank idejét, különben a hátad alsó része megsérülhet.

Ha te már profi vagy, válogass a következő variációkból:


A planket akár otthon is el tudod végezni, de íme néhány másik gyakorlat, amihez szintén nem kell elmenned a konditerembe:

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
A legjobb edzésterv, amit akár a nappalidban is elvégezhetsz
Tovább olvasok
4 brutális előtte-utána fotó

Ezek a képek elképesztőek!

Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem