Ismerd meg a Fehér Ház séfjét, akinek 60 centis a bicepsze

Andre Rush,Fehér Ház
Forrás: Andre Rush

Andre Rush, a Fehér Ház séfje napi 2222 darab fekvőtámaszt nyom le - és emellett még egy órát edz a konditeremben, szóval nem véletlen, hogy ki van dörrentve.

Múlt hónapban egy politikával foglalkozó riporter tett ki egy fotót a Fehér Házban dolgozó séfekről, akik Donald Trump menüjét készítették az iftárhoz (a Ramadán zárásaként tartott vacsora). Azonban nem a grillezett zöldségek szúrtak szemet a Twitterezőknek, hanem Andre Rush és a 60 centis bicepsze.

“Egyik nap felhívott a barátom, hogy közölje, híres lettem. Azóta százával kapom az emaileket, üzeneteket, ugyanakkor sokan nem tudják, miért nézek ki úgy, ahogy.”

- mondta a menshealth.com-nak a fitt séf.

A fizikumának titka egy nagyon feszes edzésterv, amiben a fekvőtámaszok és a bicepszezés kapja a főszerepet. Ja, meg egy proteinben gazdag étrend, amit szigorúan be is tart Rush.

Minden hétköznap 2222 fekvőtámaszt nyom le (ez egyébként a #22PushupChallenge része is, ami a háborús veteránok öngyilkosságára hívja fel a figyelmet). Nagyjából 200 fekvőtámaszonként tart 3-10 perc szünetet, aztán addig folytatja, amíg eléri a 2222-t. Emellett még konditeremben is edz napi 1-2 órát, háromnaponta dolgoztatja meg a különböző izomcsoportjait.

A 45 éves Andre Rush élvezi a hirtelen jött hírnevet, de abszolút meg is érdemelte, hogy felfigyeljenek rá.

Korábban több sportot is kipróbált, például birkózott, 21 évesen pedig katonaként kezdett dolgozni. Középiskola után biztonsági őrként dolgozott, 1994-ben pedig szakács lett. Mindent megtanult, amit a főzésről csak meg lehet tanulni - a csokoládékészítéstől a jégszobrok faragásáig semmi nem jelent neki problémát.

És, ha már a kajánál tartunk, Rush azt is elárulta, hogy mit eszik: reggelente 12-24 keménytojással indul a napja (2 egész tojás, a többinek csak a fehérjét eszi meg), ezt egy mogyoróvajas-quinoás fehérjeturmixszal öblíti le, majd jöhet a görög joghurt, zabpehely és sovány pulyka. Délutánonként 4 egész grillcsirkét eszik.

Ha te is kíváncsi vagy az edzéstervére, akkor bátran próbáld ki:

  1. Bicepszés ülve: 5x25 ismétlés oldalanként, majd 5x25 mindkét karral
  2. Kötélhúzás alkarral: 5x25 ismétlés oldalanként
  3. Bicepszezés V-rúddal: 4x25 ismétlés belső, majd 4x25 ismétlés külső fogással

Hármas szett: 4x12 ismétlés oldalanként a következő gyakorlatokból:

  1. Bicepszezés egykezes súlyzóval
  2. Bicepszezés átlósan, az ellentétes vállhoz emelve a súlyt
  3. Kalapács bicepszezés

Záró kör:

  1. Bicepszezés ferde padon: 4x15 ismétlés
  2. Kábeles bicepszezés csökkenő sorozatban, 32 kg-ról indulva

Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 15 kép
Brutálisan kigyúrt vegán testépítők, akiket megéri bekövetni Instán
Tovább olvasok
Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem