Az edzőtermi etikett 10 alapszabálya - mind megvan? Tuti?!

Az edzőtermi etikett 10 alapszabálya - mind megvan? Tuti?!

Az edzőteremben a legváltozatosabb közönség görnyed együtt a súlyok alatt. Harmincasok, öregfiúk, izomagyúak, lelkes fitneszaspiránsok, akik nem csak gyúrni járnak le. Az egész egy igazi viselkedési tanulmány. Élő Instagram. Márpedig nem jó, ha mások hülyesége elvonja a figyelmed az edzésről. De van megoldás: 1300 fő bevonásával összeállítottunk egy etikettlistát az edzőtermi tevékenységekhez.

  1. A törölköző elengedhetetlen.

    Az izzadsággal nincs baj, ha a sajátod. A megkérdezettek 75 százaléka nem találja gusztusosnak mások folyományát. Legyen nálad törölköző, és töröld le a fenék alakú, sós tócsát a fekvenyomó padról. Nem kell fehér frottírtörcsi. Megteszi egy mikroszálas törlő, amit a katonák használnak a harctéren, vagy egy papírtörlő is.

  2. Tiszta alsó, tiszta felső, tiszta bőr.

    Az izzadságot elvezető modern anyagok megváltást jelentenek – feltéve, ha rendszeresen kimosod és te magad is lezuhanyzol, különben megtartják a szagot, mint az ázott kutyaszőr. A megkérdezettek 65 százaléka panaszkodott testszagra az edzőteremben, nyilván a maradék 35 a nyitott ablaknál állt a huzatban.

  3. Egy szelfi is sok, izomagy!

    A Kaliforniai Egyetem kutatói szerint a szelfi készítése és posztolása jobb kedvre derít. Minket nem kérdeztek ez ügyben, de felmérésünk szerint 53 % inkább lehangolónak tartja, amikor valaki a sorozatok között magát fotózgatja. Inkább bérelj fel egy fotóst, hogy gyúrós sorozatot lőjön rólad. Vagy az már ciki? Hát, bizony az.

  4. A leggázabb kérdés az edzőteremben: Ki volt az?

    Ne szépítsük, előfordul, hogy az erőlködéstől elengedsz valamit. Kellemetlen. Kontrollcsoportunk fele (50%) azonban úgy véli, hogy ilyet az edzőteremben sem illik művelni, és tévedsz, ha azt hiszed, hogy egy kis szellentést senki nem vesz észre. Szóval ha érzed, hogy gázos a helyzet, szorítsd össze jobban a farizmaid.

  5. A fülhallgató nem védőpajzs

    Semmi baj a füldugókkal, sőt, a Leia hercegnő hajfonatát mintázó Bluetooth fejhallgató sem ciki. Az viszont baj (legalábbis az edzőterembe járók 47 %-a szerint), amikor annyira belefeledkezel Eminem Lose Yourself című dalába, hogy az integetésre sem reagálsz, amikor valaki szeretné megtudni, hogy meddig lógsz még a szeren.

  6. Az édeshármas az edzőteremben nem jön be

    Az izomagyúak álma: két szeren nyomni egyszerre. Márpedig ez biztosan elveszi egy hűséges edzőtárs elől a lehetőséget, vagy várakozásra kényszeríti, márpedig 46 % szerint ez nem szép dolog. Inkább végezz kombinált gyakorlatokat, amelyek nem igényelnek segítséget – például guggolás vállból nyomással.

  7. Ordítás és súlyledobás – csak ha a szívroham kerülget

    Ember, vagy emberszabású főemlős? Egy crossfit csarnokban még elmegy az üvöltés, de egy szolid edzőteremben az emberek 50 %-a egész biztosan hülyének néz érte. Elég, ha az erőlégzést gyakorolod (némi fújtatás belefér): súlyleengedésre belégzés, nyomásra kilégzés. Magyarán: csend legyen!

  8. Ne tartsd fel hosszú pihenőkkel a többieket

    Minél tovább pihegsz két nyomás között, annál jobban felidegesíted azokat, akik a sorukra várnak (közel a válaszadók fele állítja, hogy így reagál).
    A guggolókeret mindenkié, nem a családi örökséged. És különben is, miért kell ücsörögni? Végezz csípőemelést a talajon 90 másodpercig két guggolás között.

  9. Te dolgozz, ne az edzőtársad

    Nézd csak, mennyi tárcsát pakolt a súlyzóra! Biztos erős a srác. Vagy erősen bízik a segítőjében. A segítő, szaknyelven spotter feladata nem az, hogy ötből három nyomást ő segítsen végrehajtani. A megkérdezettek 36%-a nevetségesnek tartja az ilyesmit. Bizonyítani akarsz? Mutasd, mit tudsz egyedül!

  10. Hanyag kamaszoknak kívül tágasabb

    Az önző kis dedós széthagyja a súlyzókat, nem rakja vissza a tárcsákat a helyükre, és nagy eséllyel ő az, aki az edzőterem másik végébe rejtette a stepdobogót. Ha rólad van szó, csak tudd, hogy a megkérdezettek kétharmada szerint gáz vagy. Ha nem inged, ne vedd magadra, és tarts rendet továbbra is magad körül.

Tovább olvasok
Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem