Motiváció és kitartás: Személyi edzőnk elmondja, hogyan erősítsd az akaraterődet

2018/09/14

Két kérdés igen gyakran merül fel az edzői munkám során: az egyik a „Hogyan lehetnék motiváltabb?”, a másik a „Hogyan lehetnék kitartóbb?”. Elsőre a kettő ugyanannak tűnhet, pedig szerintem van különbség. Innentől kezdve a cikk folyamán a motivációt használjuk úgy, mint a hangulat/kedv/hozzáállás (mondjuk az edzéshez vagy a diétához), a kitartást pedig, mint a monoton cselekvések következetes végzése, „minden jó és rossz ellenére”.

Miért olyan nehéz megtartani a fogyás utáni alakot? Szakértőnk elmondja!

2018/07/05

Aki a mai világban azt mondja, hogy azért nem tud lefogyni, mert nem tudja, hogy hogyan kell – nos… Neki nem szabad hinni. Egy nap olvasgatás után meg lehet találni az alapokat – és igen, tudom, hogy rengeteg egymásnak ellentmondó információ van. Ettől függetlenül, ha keresünk egy étrendet, elkezdjük követni és kitartunk mellette – és nem hatalmas baromság – akkor fogyni fogunk.

Így állj neki az életmódváltásnak és fogyásnak, ha jelentős túlsúlytól szabadulnál meg

2018/06/07

Örök dilemma azon emberek között, akik jelentős túlsúllyal küzdenek, hogy „merre induljak el?” Izomépítés vagy diéta? Melyik a jobb? Hiszen ugye izom kell ahhoz, hogy pörögjön az anyagcsere, de közben az izomépítéshez pozitív kalóriaegyensúly kell – viszont azért kell izom és pörgő anyagcsere, hogy leadjuk a nagy adag fölösleget. Elsőre ellentmondásosnak tűnik a dolog és nehéz döntésnek. A valóság azonban ennél jóval egyszerűbb. Ebben a cikkben átnézzük, hogy hogyan kell edzeni és enni, ha jelentős túlsúllyal küszködünk.

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem