Egyedül se rossz edzeni, de van 3 tippünk, ha úgy már unod a banánt

Egyedül se rossz edzeni, de van 3 tippünk, ha úgy már unod a banánt
Forrás: Getty Images

Nincs is jobb a két ütés közti mély beszélgetéseknél.

Különösen kemény az aktuális heti edzéstippünk, de csak ajánlani tudjuk azoknak, akik az egész testüket átmozgatnák. A fordított evezéssel, deadlifttel, fekvenyomással és guggolással súlyosbított tréninget egyedül is elvégezheted akár, de mint oly sok mindent, ezt is érdemes csapatban csinálni. Az alábbiakban össze is gyűjtöttünk nektek három edzésmódszert, amit a barátaitokkal is csinálhattok, ha már unjátok a magányos kondizást.

1. Ergométeres evezés

Sokan abban a tévhitben élnek, hogy ez a mozgásforma kizárólag a karokat fejleszti, pedig a beltéri evezés során a lábak és az egész test szinkronban dolgozik a karokkal. Frank Underwoodot biztosan simán lenyomod, de a melletted tempózó barátodat is megeszed reggelire?

2. Szobabicikli

Ideális választás, ha pihenőhöz juttatnád az ízületeidet. A lábizmok fejlesztése mellett a törzsnek és a karoknak is jót tesz a tekerés, úgyhogy pattanjatok nyeregbe!

3. Box

A ringben elsajátított kombinációk által rendkívüli módon fejlődik az állóképességed, a fej-kéz koordináció és az egyensúlyérzék. Ha megvannak az alapmozdulatok, jöhet is egy ki-ki meccs a spanod ellen.

Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem