Hallottál már a dinamikus-izometrikus gyakorlatokról? Itt az ideje, hogy beépítsd őket az edzéstervedbe!

dinamikus-izometrikus edzés,edzés
Forrás: getty images

Ha nem látod az edzésed eredményét, könnyen lehet, hogy hozzászokott a tested a megszokott rutinhoz. Ilyenkor pedig az a legjobb megoldás, ha valamit változtatsz rajta.

A dinamikus-izometrikus, másnéven folyamatos feszültség alatt végzett edzés például tökéletes.

A dinamikus-izometrikus edzés lényege pedig hihetetlenül egyszerű: az egyik karodat például végig folyamatos nyomás alatt tartod, izometrikus, statikus helyzetben, vagyis úgy, hogy éppen össze legyen húzódva az izom, eközben a másik karoddal a megadott mozgástartományban végzel egy adott gyakorlatot.

Aztán persze jöhet a csere is, így garantáltan mindkét karod remegni fog az edzés végére. Az első gyakorlatot és a módszer lényegét is bemutatja Chief Brabon, az amerikai MH szakértője:

Ha szeretnéd kipróbálni, próbáld ki a következő dinamikus-izometrikus edzéstervet:

Mindegyik szuperszettből végezz 4x6-8 isméltlést mindkét oldalon.

1. Szuperszett

  1. Bicepszezés (fent megtartva)
  2. Evezés ülve, egykezes súlyzókkal

2. Szuperszett

  1. Bicepszezés (lent megtartva)
  2. Letolás

3. Szuperszett

  1. Bicepszezés teljes mozgástartományban
  2. Döntött törzsű evezés

Edzés után pedig ne feledkezz meg a nyújtásról, mert biztos, hogy másnap alig tudod majd felemelni a karjaidat. Íme néhány gyakorlat:

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Az egyetlen nyújtás, amire szükséged van különböző edzések után
Tovább olvasok
Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem