Eddz úgy, mint Thor! Megszereztük Chris Hemsworth edzésprogramját

Eddz úgy, mint Thor! Megszereztük Chris Hemsworth edzésprogramját
Forrás: Patric Giardino / Men's Health

Edzés- és táplálkozásbéli tanácsokért Hemsworth Zocóhoz, az edzőjéhez szokott fordulni. Íme Zocó példaedzése!

Így legyen mindenható erőd:

Harc

Melegíts 5–10 percig néhány könnyedebb bokszmozdulattal.
Első szabály: nem érhetsz az edzőtársad arcához. Csak a testét, vállát érheti ütés.

Kép

Funkcionális tréning

Ismered a tabatát? Minden mozdulat 20 mp, majd 10 mp pihenés, összesen 8x4 perc alatt. Pihenj 60 mp-ig, majd kezdd el a következő gyakorlatot.

  1. Medvekúszás
    Tedd a tenyereket és a térdeket a talajra, majd kezdj el úgy haladni, hogy egyszerre kúszol a kezeiddel és a lábaiddal. Most ugyanezt hátrafelé haladva, hogy még jobban megmozgasd a benned lakozó állatot.
  2. Húzódzkodásból burpee
    Vállnál kicsit szélesebb fogásban húzódzkodj, amíg az állad rá nem fekszik a rúdra. Ezt követően ereszkedj fekvőtámaszba. Aztán vissza, ugorj és kapd el a rudat, majd ismét húzódzkodj.
  3. Kötélrázás
    Mindkét kezedben tarts egy-egy kötelet. Roggyasz, majd egyenesedj fel. Emeld a karjaid, úgy, hogy a kötelek hullámokat formázzanak. Kipróbálhatod ellentétes irányban, köröket írva is.
  4. Hegymászás
    A kötélrázás után ereszkedj a földre. Helyezkedj fekvőtámasz pozícióba, egyenes testtel. Ugorj váltott lábbal a kezeid közé és csináld, amíg bírod!
Kép

Izomformálás

Most, hogy érzed, hogy dolgozik a tüdőd és kalapál a szíved, itt az ideje a súlyzós megpróbáltatásoknak. Thor vállai nem istenadta izmok!

  1. Vállból nyomás 4x12
    Csípőszéles terpeszben helyezd a kézi súlyokat a vállad fölé. Feszítsd az izmaid és told magasba a súlyokat. Amit zsírban veszítesz, izomban kapod vissza.

  2. Vállból nyomás ülve 3x10
    Ülj le, így még nagyobb súlyokkal is el tudsz bánni. Vállból nyomj ismét, majd lassan ereszd vissza a súlyt.

  3. Vállkörzés 4x10
    Ehhez könnyebb súlyok kellenek majd. Végezz 10 vállból kitolást, majd ereszd a karjaid vállmagasságba, tartsd oldalra a súlyokat és végezz 10 oldalirányú körzést.

Tovább olvasok
Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Így lehet egy hamis barátot észrevenni!

Nem feltétlen abból ismerszik meg a jó barát, hogy jókat mondd.

A gyógyulás útján Baji Balázs

Elhagyhatta mankóit a súlyos térdsérüléséből lábadozó Baji Balázs.

Ezek a leginkább felkapott szex/randi kérdések mostanában!

Most olyan kérdésekre adunk választ, amit még a Google sem tud!

Három ok, amikor aggódnod kéne amiatt, hogy nem vagy éhes

Nem izgat, hogy kajaidő van? Ez állhat mögötte.

5 tipp a tökéletes szakállért

A szakáll trend még mindig ezerrel pörög, ezért jó ha tudod, hogy hozhatod ki belőle a maximumot.

A pizza egészségesebb reggeli, mint a gabonapehely

Ezt állítják a táplálkozási szakemberek.

3 fajta péniszfájdalom, és ami mögötte van

Kíváncsi vagy, hogy mi okozza a fájdalmat a két lábad között? Megmondjuk.

Íme, a legegészségesebb mód az alkoholfogyasztásra!

Diétáznál, de szívesen kirúgsz a hámból? Egy dietetikus elmondta, hogyan csináld!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem