Betegség esetén mikor érdemes és mikor nem ajánlott edzeni?

betegség,edzés
Forrás: pexels.com

Nem mindig jó ötlet betegen edzeni, ám vannak helyzetek, amikor felgyorsíthatja a gyógyulást.

Először azt kell meghatároznod, milyen betegséggel küzdesz. Ha felsőlégúti a probléma, akkor a könnyű mozgás nem jelent problémát, például egy séta is tökéletes, mert csökkenti a kortizolszintedet és az egésznapos fekvés negatív hatásait is ellensúlyozza. A rövid, alacsony ismétlésszámmal végzett gyakorlatok is jók lehetnek, ha nem emelik meg túlságosan a pulzust.

Ha viszont a nyakad alatt jelentkeznek a tünetek, alsólégúti panaszaid vagy emésztőrendszeri problémád van, lázas vagy, akkor érdemesebb inkább pihenni.

Vannak esetek, amikor a betegség értékes időt ad a szervezetnek a pihenésre, különösen akkor, ha általában keményen edzel. Ezért a fent említettben esetben tényleg muszáj a semmittevést választani.

A krónikus betegségek esetén rengeteget segíthet a mozgás. Akár cukorbetegséggel, szívproblémákkal, autoimmun betegségekkel küzdesz, a megfelelő mozgásformák segíthetnek a tünetek enyhítésében, az egészséged megőrzésében.

Ettől függetlenül érdemes megjegyezni, hogy az edzés stresszt jelent a szervezetnek, szóval ha túlságosan intenzív gyakorlatokat végzel, többet árthatsz magadnak, mint használsz.

Az edzés mellett pedig a táplálkozásra is oda kell figyelni, aminek a hidratáció és a megvelelő vitaminbevitel is része.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
7 dolog, amit nem szabadna csinálnod ha megbetegszel, mégis mindig megteszed!
Tovább olvasok
4 brutális előtte-utána fotó

Ezek a képet elképesztőek!

Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem