Így kerülheted el, hogy túl keveset egyél edzés előtt

Így kerülheted el, hogy túl keveset egyél edzés előtt
Forrás: pexels.com

Ha nem eszel eleget és edzés előtt sem ügyelsz arra, hogy megfelelően feltöltsd a szervezeted raktárait, hogyan várhatod el, hogy lásd az edzés eredményét?

Emellett pedig a sérülések kockázata is emelkedik. Mutatjuk, mi a helyes megoldás.

“A legtöbb embernek nem kell minden kalóriára odafigyelnie, kivéve ha rövid idő alatt látványos fogyáson vagy hízáson megy keresztül. Érdemes viszont az edzéshez hangolni a táplálkozást."

- mondja Natalie Rizzo, sporttáplálkozási szakértő.

Szerencsére ezt sem olyan nehéz kisilabizálni. Az első dolog, hogy mindig egyél edzés előtt egy órával valamit. Ha állóképességi edzést végzel, érdemes szénhidrátokban gazdag főételt enned edzés előtt 2-3 órával, így lesz üzemanyaga a szervezetednek. Ebben helyet kaphatnak a friss gyümölcsök, zöldségek és a teljes kiőrlésű gabona is.

Ha izmot szeretnél építeni, akkor a fehérjére fókuszálj, vagyis fogyassz sok sovány húst, tojást és hüvelyest.

Egyébként ma már számtalan applikáció létezik, ami az életkorodat, nemedet, súlyodat, magasságodat, céljaidat és az aktivitásod szintjét összehasonlítva segíthet abban, hogy optimalizáld a táplálkozást.

Ezen kívül pedig a folyadékfogyasztásra sem árt odafigyelni. Rizzo szerint a szőlőlé szuper edzés előtt, mivel polifenolokban és természetes cukrokban is gazdag, így ellát energiával. Egy kutatás szerint pedig még a teljesítményeden is javíthat. Ha edzés előtt valami szilárdat ennél, válaszd a banánt, mely szintén gazdag cukrokban és káliumban is, könnyen emészthető, így kardió előtt szuper üzemanyagforrás.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
5 tipp, hogy kevés pénzből is egészségesen tudj táplálkozni
Tovább olvasok
Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Dolgok, amiket a férfiak csinálnak, amikor egyedül vannak

Több százan osztották meg a furcsa szokásaikat.

Hogyan hat a hazugság az egészségedre?

Sokat árthat, ha megtartod azokat a kis titkokat.

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem