A hét edzéstippje: 256 ismétlés a nagyobb mellizmokért

A hét edzéstippje: 256 ismétlés a nagyobb mellizmokért
Forrás: getty images

Nem nő a mellizmod? Akkor lehet, hogy nem megfelelő edzést követsz. Egy személyi edző elárulja, milyen gyakorlatokkal érhetsz el látványos eredményeket.

Olvasd el ezt is!

Ha eljön a strandszezon ideje, ne csak a bicepszed dagadjon, hanem a mellkasod is! Phil Sims személyi edző megosztja a legjobb edzéstippeket férfiaknak mellizomra, és mutat néhány olyan gyakorlatot, amivel végre megnövelheted a méretüket, emellett pedig megemelheted velük a tesztoszteron és a növekedési hormon szintjét is a szervezetedben.

Nem kell mást tenned, csak elvégezned az edzéstervben szereplő négy gyakorlatot, aminek mindegyikéből 8x8, vagyis 64 ismétlést kell végrehajtanod. Így jön ki a mágikus 256 ismétlés a végére.

Tolódzkodás

8x8 ismétlés, pihenő nélkül

Kapaszkodj fel a tolódzkodó keretre, lassan engedd le magadat. A könyöködet végig tartsd szorosan a törzsed mellett. Told ki magad, aztán jöhet a következő ismétlés.

Kábeles keresztedzés

8x8 ismétlés, pihenő nélkül

Fogd meg a kábeleket, lébj előre az egyik lábaddal és kissé hajlított könyökkel keresztezd a karjaidat magad előtt. Lassan engedd szét a karjaidat.

Fekvenyomás egykezes súlyzóval, ferdepadon

8x8 ismétlés, pihenő nélkül

Feküdj egy padra, aminek háttámláját 30 fokos szögre állítottad, majd emeld a súlyzókat vállmagasságig. Lassan nyomd ki őket, közben fújd ki a levegőt. A leengedés után jöhet a következő ismétlés.

Tárogatás fekvenyomó padon

8x8 ismétlés, 30 mp pihenő

Feküdj a padra és fogj meg két egykezes súlyzót. Engedd őket le oldalra addig, amíg a válladdal egy magasságba kerülnek, majd emeld őket a mellkasod fölé.

Hajrá, nyomd le te is ezt az edzést!


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
A hét edzéstippje: Építs izmot és szerezz funkcionális erőt ezzel az edzéstervvel!
Tovább olvasok
Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem