Így kerüld el a cukorbetegséget!

Így kerüld el a cukorbetegséget!

A legtöbb felnőtt nem erősít eleget az ajánlott mennyiséghez képest.

Mindannyian tudjuk, hogy az erősítő edzés fontosabb, mint a jó megjelenés. Végül is, a sovány izomtömeg erősen tartja a csontokat, növeli a mobilitást, és egy új tanulmány szerint csökkentheti a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának esélyeit.

A Mayo Clinic Proceedings folyóiratban megjelent írás szerint a mérsékelt izomerővel rendelkező emberek 32 százalékkal csökkentették a 2. típusú cukorbetegség kockázatát. A kutatók azt mondják, hogy az előnyök függetlenek voltak a tréningezés más típusaitól, mint például a kardiótól és az életmódbeli tényezőktől, mint például a dohányzás.

A kutatás során több mint 4000 felnőttet vizsgáltak, akik 1981-ben nem szenvedtek cukorbetegségben. Ezután minden személynek megadták az izomerősségi pontszámát, amely meghatározta, hogy alacsony, közepes vagy magas erősségű izmok csoportjába tartoznak. A kutatócsapat körülbelül nyolc évvel később újra megnézte a résztvevőket, hogy meghatározza, kinél alakult ki a 2. típusú cukorbetegség.

Természetes, hogy tudni szeretnéd, hogy mennyi izom elegendő ahhoz, hogy elkerüld a cukorbetegséget, de a kutatók erre még nem tudnak pontos választ adni.

"Az emberek szeretnék tudni, hogy milyen gyakran kell emelniük a súlyokat, vagy hogy mennyi izomtömegre van szükségük, de ez nem olyan egyszerű" - nyilatkozta DC Lee, az Iowa Állami Egyetem kineziológiai professzora. "Több munka szükséges ahhoz, hogy meghatározzuk a megfelelő ellenállási gyakoriságot, amely a különböző egészségügyi eredmények és populációk esetében változhat."

Mark Peterson, Ph.D, és a Michigan Állami Egyetem fizikai orvostudományi és rehabilitációs egyetemi docense egyetért azzal, hogy megállapításaik szilárdak. Azonban azt mondja, hogy a tanulmány korlátozott. Mivel a kutatók kifejlesztettek egy erősségi pontszámot, kevés az átláthatóság arról, hogy mit jelent a mérsékelten izmos.

Mégis, a csapat úgy véli, hogy ez jó jelzés arra, hogy az erősítő edzés javíthatja az egészséget.

Tovább olvasok
Nem várt dolgok, ha kigyúrod magad

Több férfi is elmondta az előnyeit (és hátrányait) annak, ha szép izomzatuk van.

Orgazmus a levegőben? Igen!

Fogd meg az élet vadabb oldalát!

4 jele annak, hogy túl sokat maszturbálsz

A legtöbb srác számára a maszturbálás szórakoztató és egészséges. Azonban akad egy kis csoport, akik túlzásba viszik.

Nőként a Forma-3-ban? Bizony!

Keszthelyi Vivien – Sikeres szezont zárt Magyarország első női pilótája a nemzetközi F3-as kategóriában!

Friss húst nyáron is

Tombol a kánikula, és a nagy melegben könnyen romlanak az ételek, különösen a húsok. Az állati eredetű termékekben gyorsan szaporodnak a komoly betegségeket okozó baktériumok, ezért nem árt az óvatosság: Dosso Gabi, a Gallicoop háziasszonya elárulja legfontosabb tanácsait, hogy nyáron is friss hús kerülhessen asztalunkra.

3 jó szokás, amitől produktívabb lehetsz

Lusta emberként így hozhatod ki a legtöbbet magadból!

Hogyan építsd fel az edzésedet, hogy sikeres legyen?

Ha valódi eredményeket szeretnél elérni, akkor okosan kell összeállítanod az edzésterved!

3 póz, ha hangos akarsz lenni az ágyban

Mehetnek az erotikus hangok!

A legrosszabb módjai a szakításnak

Pár ember megosztotta, hogy mik voltak a legrosszabb szakítós sztorijaik.

5 nem szokványos dolog, amitől nagyobb eséllyel lehet szívrohamod

Még akkor is veszélyben lehetsz, ha egyébként egészséges a szíved és a családodban sem fordult elő szívbeteg. Elmondjuk miért:

Normális a spermamennyiséged? Mi megmondjuk!

Ha csak gyengén csöpög, akkor komoly egészségügyi gond lehet a háttérben.

Budapest Urban Games: mászók hódítják meg a Budai Vár falait

Újabb különleges sportággal bővül a Budapest Urban Games idei rendezvénye. Augusztus 31-én a falmászás szerelmesei a lehető legizgalmasabb helyszínen, a Budai várfalon tehetik próbára tudásukat. Ott, ahol több száz éve ostromló törökök, majd a várat visszafoglaló csapatok harcoltak, most profi és amatőr sportolók küzdhetnek meg saját magukkal és a szédítő magassággal.

25%-kal csökkentheted a rák kockázatát! Mutatjuk, hogyan:

Az idősebb felnőtteknél, akik súlyt emelnek, körülbelül 25 százalékkal kevesebb valószínűséggel fordulnak elő vastagbélrák kialakulására utaló problémák, mint azoknál, akik egyáltalán nem edzenek, egy új tanulmány szerint, amelyet az Medicine & Science in Sports & Exercise hozott nyilvánosságra.

A legviccesebb dolgok, amik szex közben történhetnek

Időnként csak egy dolgot tehetsz: nevethetsz.

Mi az az "ananász pénisz"?

Ez egy létező dolog. És nem túl jó.

Így vidd le a vérnyomásod természetes úton!

Nem kellenek a gyógyszerek. Védd meg a szíved ezekkel a módszerekkel.

Hét elképesztő előtte-utána fotó, amit neked is látnod kell!

Ha ezek az előtte-utána fotók nem motiválnak, semmi se fog.

Öt legjobb alternatíva, ha nincs nálad síkosító

Mindegyiknek vannak előnyei és hátrányai.

A legjobb Tinderes tippek, hogy jobbra húzzanak

Csak egy esélyed van, hogy jó első benyomást kelts.

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem