Így kerüld el a cukorbetegséget!

Így kerüld el a cukorbetegséget!

A legtöbb felnőtt nem erősít eleget az ajánlott mennyiséghez képest.

Mindannyian tudjuk, hogy az erősítő edzés fontosabb, mint a jó megjelenés. Végül is, a sovány izomtömeg erősen tartja a csontokat, növeli a mobilitást, és egy új tanulmány szerint csökkentheti a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának esélyeit.

A Mayo Clinic Proceedings folyóiratban megjelent írás szerint a mérsékelt izomerővel rendelkező emberek 32 százalékkal csökkentették a 2. típusú cukorbetegség kockázatát. A kutatók azt mondják, hogy az előnyök függetlenek voltak a tréningezés más típusaitól, mint például a kardiótól és az életmódbeli tényezőktől, mint például a dohányzás.

A kutatás során több mint 4000 felnőttet vizsgáltak, akik 1981-ben nem szenvedtek cukorbetegségben. Ezután minden személynek megadták az izomerősségi pontszámát, amely meghatározta, hogy alacsony, közepes vagy magas erősségű izmok csoportjába tartoznak. A kutatócsapat körülbelül nyolc évvel később újra megnézte a résztvevőket, hogy meghatározza, kinél alakult ki a 2. típusú cukorbetegség.

Természetes, hogy tudni szeretnéd, hogy mennyi izom elegendő ahhoz, hogy elkerüld a cukorbetegséget, de a kutatók erre még nem tudnak pontos választ adni.

"Az emberek szeretnék tudni, hogy milyen gyakran kell emelniük a súlyokat, vagy hogy mennyi izomtömegre van szükségük, de ez nem olyan egyszerű" - nyilatkozta DC Lee, az Iowa Állami Egyetem kineziológiai professzora. "Több munka szükséges ahhoz, hogy meghatározzuk a megfelelő ellenállási gyakoriságot, amely a különböző egészségügyi eredmények és populációk esetében változhat."

Mark Peterson, Ph.D, és a Michigan Állami Egyetem fizikai orvostudományi és rehabilitációs egyetemi docense egyetért azzal, hogy megállapításaik szilárdak. Azonban azt mondja, hogy a tanulmány korlátozott. Mivel a kutatók kifejlesztettek egy erősségi pontszámot, kevés az átláthatóság arról, hogy mit jelent a mérsékelten izmos.

Mégis, a csapat úgy véli, hogy ez jó jelzés arra, hogy az erősítő edzés javíthatja az egészséget.

Tovább olvasok
Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Dolgok, amiket a férfiak csinálnak, amikor egyedül vannak

Több százan osztották meg a furcsa szokásaikat.

Hogyan hat a hazugság az egészségedre?

Sokat árthat, ha megtartod azokat a kis titkokat.

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem