Így kerüld el a cukorbetegséget!

Így kerüld el a cukorbetegséget!

A legtöbb felnőtt nem erősít eleget az ajánlott mennyiséghez képest.

Mindannyian tudjuk, hogy az erősítő edzés fontosabb, mint a jó megjelenés. Végül is, a sovány izomtömeg erősen tartja a csontokat, növeli a mobilitást, és egy új tanulmány szerint csökkentheti a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának esélyeit.

A Mayo Clinic Proceedings folyóiratban megjelent írás szerint a mérsékelt izomerővel rendelkező emberek 32 százalékkal csökkentették a 2. típusú cukorbetegség kockázatát. A kutatók azt mondják, hogy az előnyök függetlenek voltak a tréningezés más típusaitól, mint például a kardiótól és az életmódbeli tényezőktől, mint például a dohányzás.

A kutatás során több mint 4000 felnőttet vizsgáltak, akik 1981-ben nem szenvedtek cukorbetegségben. Ezután minden személynek megadták az izomerősségi pontszámát, amely meghatározta, hogy alacsony, közepes vagy magas erősségű izmok csoportjába tartoznak. A kutatócsapat körülbelül nyolc évvel később újra megnézte a résztvevőket, hogy meghatározza, kinél alakult ki a 2. típusú cukorbetegség.

Természetes, hogy tudni szeretnéd, hogy mennyi izom elegendő ahhoz, hogy elkerüld a cukorbetegséget, de a kutatók erre még nem tudnak pontos választ adni.

"Az emberek szeretnék tudni, hogy milyen gyakran kell emelniük a súlyokat, vagy hogy mennyi izomtömegre van szükségük, de ez nem olyan egyszerű" - nyilatkozta DC Lee, az Iowa Állami Egyetem kineziológiai professzora. "Több munka szükséges ahhoz, hogy meghatározzuk a megfelelő ellenállási gyakoriságot, amely a különböző egészségügyi eredmények és populációk esetében változhat."

Mark Peterson, Ph.D, és a Michigan Állami Egyetem fizikai orvostudományi és rehabilitációs egyetemi docense egyetért azzal, hogy megállapításaik szilárdak. Azonban azt mondja, hogy a tanulmány korlátozott. Mivel a kutatók kifejlesztettek egy erősségi pontszámot, kevés az átláthatóság arról, hogy mit jelent a mérsékelten izmos.

Mégis, a csapat úgy véli, hogy ez jó jelzés arra, hogy az erősítő edzés javíthatja az egészséget.

Tovább olvasok
Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Így lehet egy hamis barátot észrevenni!

Nem feltétlen abból ismerszik meg a jó barát, hogy jókat mondd.

A gyógyulás útján Baji Balázs

Elhagyhatta mankóit a súlyos térdsérüléséből lábadozó Baji Balázs.

Ezek a leginkább felkapott szex/randi kérdések mostanában!

Most olyan kérdésekre adunk választ, amit még a Google sem tud!

Három ok, amikor aggódnod kéne amiatt, hogy nem vagy éhes

Nem izgat, hogy kajaidő van? Ez állhat mögötte.

5 tipp a tökéletes szakállért

A szakáll trend még mindig ezerrel pörög, ezért jó ha tudod, hogy hozhatod ki belőle a maximumot.

A pizza egészségesebb reggeli, mint a gabonapehely

Ezt állítják a táplálkozási szakemberek.

3 fajta péniszfájdalom, és ami mögötte van

Kíváncsi vagy, hogy mi okozza a fájdalmat a két lábad között? Megmondjuk.

Íme, a legegészségesebb mód az alkoholfogyasztásra!

Diétáznál, de szívesen kirúgsz a hámból? Egy dietetikus elmondta, hogyan csináld!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem