Ez a 4 hetes zsírégető edzés formába hoz a nyárra!

Ez a 4 hetes zsírégető edzés formába hoz a nyárra!

Legyél fit ezzel a dinamikus programmal és vedd le bátran a pólód a strandon!

Csináld meg ezt az edzést heti 3-4 alkalommal, miközben aktív vagy a pihenőnapokon is. Egy fél órás séta nem nagy dolog az egészségedért nem igaz?

Bemelegítés

Plank séta
Csináld a plank sétát 3 percen keresztül, mégpedig úgy, hogy 45 másodpercig végezd a gyakorlatot, 15 másodpercig pedig pihenj.

Helyezkedj alapállásba, majd tedd le mindkét kezed a talajra. Tartsd magad olyan közel a lábadhoz, amennyire csak tudod. Ezután gyalogolj a kezeddel előre, amíg fekvőtámaszba nem érsz. (Ha a térded behajlítottad, hogy elérd a talajt a kezeddel, akkor most nyújtsd ki.) Várj egy pár másodpercet, majd sétálj vissza a kezeddel alapállásba.

Kép

Az edzés

Csináld úgy, mint egy köredzést. Minden gyakorlatot 45 másodpercig végezz, majd 15 másodperc pihenés és folytasd a következővel. Amikor a kör végére értél, akkor 1 percig várj, amíg lejjebb megy a pulzusod.

1. gyakorlat

A kiindulóhelyzet a fekvőtámasz. A jobb kezedet nyújts fel az égbe, mintha oldalsó fekvőtámaszba szeretnél áthelyezkedni, de a bal lábadat told előre. Tartsd ki egy kicsit, majd menj vissza a kiindulóhelyzetbe és csináld meg a másik oldalra is.

Kép

2. gyakorlat

A kiindulóhelyzet: alapállás, mellső középső magastartás. Kezdj el „ráülni” a jobb cipődre, miközben a másik lában és a kezeid nyújtva vannak. Ezután robbanékonyan ugorj fel és húzd fel a jobb térded. Landolj puhán, majd ismételd meg a másik lábaddal is.

Kép

3. gyakorlat

Feküdj a hátadra és a kezeid emeld magastartásba. Ezután nyújtott lábbal közelítsd a mellkasodhoz, mintha egy „V” betűt szeretnél megformálni. Ha elérted a végpontot, amit tudsz, hajlítsd be a lábaid, tartsd meg pár másodpercig, majd nyújtsd ki őket újra és feküdj vissza a kiindulóhelyzetbe.

Kép

4. gyakorlat

A kiindulóhelyzet szintén fekvőtámasz. Engedd a mellkasod a padlóhoz közelíteni, majd egy gyors mozdulattal emeld a jobb kezed és fordulj meg (a jobb lábadat is hajlítsd be). Ezt az ülőpozíciót tartsd meg pár másodpercig és helyezkedj vissza, majd természetesen csináld meg a másik irányba is a feladatot.

Kép
Tovább olvasok
Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Így lehet egy hamis barátot észrevenni!

Nem feltétlen abból ismerszik meg a jó barát, hogy jókat mondd.

A gyógyulás útján Baji Balázs

Elhagyhatta mankóit a súlyos térdsérüléséből lábadozó Baji Balázs.

Ezek a leginkább felkapott szex/randi kérdések mostanában!

Most olyan kérdésekre adunk választ, amit még a Google sem tud!

Három ok, amikor aggódnod kéne amiatt, hogy nem vagy éhes

Nem izgat, hogy kajaidő van? Ez állhat mögötte.

5 tipp a tökéletes szakállért

A szakáll trend még mindig ezerrel pörög, ezért jó ha tudod, hogy hozhatod ki belőle a maximumot.

A pizza egészségesebb reggeli, mint a gabonapehely

Ezt állítják a táplálkozási szakemberek.

3 fajta péniszfájdalom, és ami mögötte van

Kíváncsi vagy, hogy mi okozza a fájdalmat a két lábad között? Megmondjuk.

Íme, a legegészségesebb mód az alkoholfogyasztásra!

Diétáznál, de szívesen kirúgsz a hámból? Egy dietetikus elmondta, hogyan csináld!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem