Ez az egyszerű trükk egészségesebbé teszi a fehér kenyeret

kenyér,fehér kenyér
Forrás: pexels.com

Azt mindenki tudja, hogy a fehér kenyér nem egészséges, sokan mégsem váltanak át teljes kiőrlésűre. De egy trükk segítségével még ez a változat is egészségesebbé tehető.

Az Oxford Brookes University kutatása szerint egy egyszerű trükk segíthet abban, hogy a kevéssé tápláló fehér kenyérből szinte szuperkaját csinálj. Azt sokan tudják, hogy a szendvics alapjának egyik legnagyobb hátránya, hogy magas a glikémiás indexe (71, szemben a teljes kiőrlésű változat 50-es értékével), ami hirtelen megemeli a vércukorszintet, amit aztán egy nagy zuhanás követ.

A szakértők szerint viszont ha lefagyasztod a kenyeret, mielőtt felhasználnád, a vércukorszinted csak feleannyira emelkedik meg, mint normál esetben, és a szénhidráttartalmából nyer energiát a tested. A kutatók azt állítják, a folyamat során az emésztőenzimek nem tudnak olyan hatékonyan cukrot képezni a keményítőből, így lassabban és hosszabb ideig szabadul fel energia a bevitt kenyérből.

gif

A másik fontos dolog, amire érdemes figyelned, hogy kovászos kenyeret válassz, ami rostban gazdag, így segíti az emésztést. Ha edzés előtt fogyasztod, akkor kenj rá egy kis mogyoróvajat, meg karikázz rá banánt, így lesz energiád a teremben.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
5 remek alternatíva kenyér helyett
Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem