Teszteld a fittségedet a 100 ismétléses kihívással!

Teszteld a fittségedet a 100 ismétléses kihívással!
Forrás: getty images

Választhatsz, hogy guggolással vagy fekvenyomással szeretnéd-e próbára tenni az erődet.

A kihívás egyszerű: el kell döntened, hogy 100 guggolást vagy 100 fekvenyomást szeretnél-e végrehajtani. A fejlettségi szintedhez és tapasztalatodhoz mérten válassz 45, 60, 80 vagy 100 kilós súlyzókat és végezd ezekkel az ismétléseket. A célod csak annyi, hogy a választott gyakorlatból elvégezz 100 szabályos ismétlést a teljes mozgástartományban és 10 perc alatt kész legyél.

Miért pont ezt a két gyakorlatot választottuk?

A guggolás köztudottan a test szinte összes izmát megdolgoztatja. Nem csak a feneked és a lábaid lesznek tőle erősebbek, hanem a törzsizmok és a felsőtested is. Fejleszti a mobilitást, az egyensúlyérzéket és -a tévhitekkel ellentétben- szabályosan végrehajtva a térdízület egészségének megőrzésében is fontos szerepet játszik. Ezen kívül a különböző variációkat felhasználva segíthet a hátfájdalom csökkentésében (súlyzó nélkül, egy pad előtt addig guggolsz, amíg egy pillanatra hozzáér a feneked), az izmok tonizálásában (guggolás hátul fogott súllyal) és akár a fogyásban (serleg guggolás) is. Ja, és pontosan ezért van az, hogy nem fogod megunni, mert a terpeszed szélességétől kezdve a használt súlyzókon át bármivel könnyíthetsz, nehezíthetsz és változtathatsz rajta.

A fekvenyomás a felsőtest edzéstervekben szereplő egyik alapgyakorlat, mely a mellizmokon kívül a deltákat és a tricepszet is megdolgoztatja. A többi összetett gyakorlathoz hasonlóan segít a csontok egészségének megőrzésében is. (Arról már ne is beszéljünk, mennyivel jobban nézel ki tőle pólóban).

Az edzés végére biztos, hogy dagadni fognak az izmaid. A folyamatosan, szünet nélkül végzett gyakorlatoknak köszönhetően pedig a pulzusod is meg fog majd emelkedni és jól leizzadsz majd. Ha nincs sok időd az edzésre, ez akkor is szuper megoldás, mivel rövid idő alatt sok ismétlést kell végrehajtanod.

Akár kéthetente is beépítheted az edzéstervedbe, hogy megnézd, mennyit fejlődtél a korábbi eredményekhez képest.

Kipróbálod?


Ha ez nem volt elég, nyomd le a Szikla válledzését is:

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Válledzés egyenesen a Sziklától!
Tovább olvasok
Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem