A hét edzéstippje: Az 1000 ismétléses anyagcsere-pörgető edzés

anyagcsere,anyagcsere gyorsítás
Forrás: getty images

A reggelek sokszor kemények, ahogy ez az edzésterv is. Viszont megéri felkelni érte, mivel mindössze 30 percet kell rá szánnod, cserébe viszont egész nap gyorsabban pörög az anyagcseréd.

Olvasd el ezt is

Az anyagcsere-gyorsító edzésterv lényege, hogy gyors, intenzív gyakorlatokat kell végrehajtanod minimális pihenőidővel, így a metabolizmusod még órákkal később is gyorsabban működik a megszokottnál. Ne nyomkodd a szundigombot, inkább pattanj ki az ágyból és állj neki az edzésnek!

Hogyan működik?

A felsorolt gyakorlatokat végezd el egymás után olyan kevés pihenővel, ahogy csak tudod. Az ismétlésszámokat mindenképp jegyezd meg és törekedj rá, hogy az 1000 ismétlést 30 perc alatt végre is hajtsd. Ha nem sikerül, a következő edzésen próbálj meg közelebb jutni ehhez a célhoz, ha pedig összejön az 1000, legközelebb próbálj meg javítani az időeredményeden!

A legjobb pedig az, hogy akár a nyaraláson is elvégezheted, mivel semmire nincs szükséged hozzá, csak saját magadra. Szóval ha előző este megszaladt a kaja a svédasztalnál, másnap reggel tehetsz annak érdekében, hogy ne látszódjon annyira meg a zabálás eredménye.

A gyakorlatok:

  • Burpee: 5x10 ismétlés
  • Ground Zero ugrás (guggolásból felemelkedés, anélkül, hogy ugranál): 4x25 ismétlés
  • Fekvőtámasz: 10x10 ismétlés
  • Guggolás: 6x25 ismétlés
  • Mountain climber: 5x20 ismétlés
  • Kitörés váltott lábbal: 10x10 ismétlés
  • Ugrókötelezés: 4x100 ismétlés

Hajrá!


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
A hét edzéstippje: Építs izmot és szerezz funkcionális erőt ezzel az edzéstervvel!
Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem