A hét edzéstippje: 3 gyakorlat hasizomra, amihez elég egy fitball

A hét edzéstippje: 3 gyakorlat hasizomra, amihez elég egy fitball
Forrás: Getty Images

Ha már unod a hagyományos hasazást, akkor érdemes beszerezned egy fitballt, amivel elérheted, hogy a stabilizáló izmaid keményebben dolgozzanak edzés közben.

Kezdjük azzal, hogy a legtöbb gyakorlat, amit labdán végzel, sokat segít abban, hogy megerősödjenek a has-, és hátizmaid is. Az erős törzs pedig elengedhetetlen ahhoz, hogy a gerinceddel, medencéddel és a vállaiddal se legyen probléma edzés közben. Emellett az egyensúlyodat is fejlesztheted vele, ennek segítségével pedig akár a sérüléseket is elkerülheted.

Összegyűjtöttünk három olyan gyakorlatot hasizomra, amihez csak egy labdára van szükséged.

Térdhúzás

térdhúzás,fitball,
forrás: menshealth.co.uk
A törzsed tartsd végig egyenesen a gyakorlat elvégzése közben.

Menj le fekvőtámaszba, a lábaidat tedd a labdára. Húzd be a térdeidet a mellkasodhoz, közben pedig gurítsd előre a labdát. 15 ismétlést végezz.

Felülés

fitball,edzés,hasizom,felülés
forrás: menshealth.co.uk
Így megkímélheted a hátadat.

Feküdj a labdára és fogj egy súlyzót két kézzel. Hajtsd végre így a felüléseket - ez a módszer megkíméli a hátadat. 15 ismétlést hajts végre.

Plank

plank,fitball,labda,haiszom
forrás: menshealth.co.uk
Mivel nem stabil felszínre támaszkodsz, sokkal jobban aktivizálódnak a stabilizáló izmaid.

Ez a gyakorlat teszi a leginkább próbára a stabilizáló izmaidat. Támaszkodj könyékkel a labdára és végig tartsd befeszítve a hasizmaidat. Maradj így 30-60 másodpercig.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 9 kép
10 gyakorlat hasizomra, ami jobb, mint a hasprés
Tovább olvasok
Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem