Hogyan csinálj tökéletes fekvőtámaszt?

Hogyan csinálj tökéletes fekvőtámaszt?

Ha nem nyomod ki teljesen, nem csinálod helyesen.

A fekvőtámasz az egyik legősibb és leggyakoribb erősítő gyakorlat. De biztos, hogy helyesen csinálod?

Alapvetően a fekvőhöz semmi másra nincs szükség, mint egy kis helyre. Mielőtt belemerülnénk a rejtelmekbe, szükséges megjegyezni, hogy nagyon fontos odafigyelni minden finomságára a mozgásnak, hiszen, ha nem szabályos, akkor könnyen lehet, hogy többet ártasz vele, mint használna. Nem szabad csak úgy nekiesni és addig pumpálni föl-alá, amíg ki nem égsz.

Urald a tested:

A fekvőtámasz nem csak mellkasi gyakorlat. Lényegében az egész testedet igénybe veszi, szinte az összes izmot igénybe veszi a feladatsor. A kiindulópont mindig legyen feszes és teljesen egyenes: a vállak szorítottak, a kar és a hasizom feszes.

Nyomd össze a vállaidat, a hátad maradjon egyenes:

Az egyik leggyakoribb fekvőtámasz hiba, hogy a hát nem egyenes. Ez azonban korlátozza a vállak szabad mozgását.

Használj padot:

Sokan azt hiszik, ha nem bírják a rendes fekvőtámaszt, akkor ugyanazt a gyakorlatot el tudják sajátítani térdekkel a földön is.
Inkább, ha lehetséges, akkor próbálj meg szabályos fekvőt csinálni, ha nem megy, akkor használj egy padot, amire a kezeiddel támaszkodsz, majd szépen lassan haladj lejjebb. Ez lehetővé teszi, hogy kisebb terheléssel dolgozz, de a szabályos alaphelyzetet továbbra is fenntartsd.

Ha legközelebb fekvőzésre adod a fejed, ne felejtsd el a fentebb leírtakat, garantáltan érezni fogod a különbséget!

Tovább olvasok
Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Így lehet egy hamis barátot észrevenni!

Nem feltétlen abból ismerszik meg a jó barát, hogy jókat mondd.

A gyógyulás útján Baji Balázs

Elhagyhatta mankóit a súlyos térdsérüléséből lábadozó Baji Balázs.

Ezek a leginkább felkapott szex/randi kérdések mostanában!

Most olyan kérdésekre adunk választ, amit még a Google sem tud!

Három ok, amikor aggódnod kéne amiatt, hogy nem vagy éhes

Nem izgat, hogy kajaidő van? Ez állhat mögötte.

5 tipp a tökéletes szakállért

A szakáll trend még mindig ezerrel pörög, ezért jó ha tudod, hogy hozhatod ki belőle a maximumot.

A pizza egészségesebb reggeli, mint a gabonapehely

Ezt állítják a táplálkozási szakemberek.

3 fajta péniszfájdalom, és ami mögötte van

Kíváncsi vagy, hogy mi okozza a fájdalmat a két lábad között? Megmondjuk.

Íme, a legegészségesebb mód az alkoholfogyasztásra!

Diétáznál, de szívesen kirúgsz a hámból? Egy dietetikus elmondta, hogyan csináld!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem