A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Mindannyiunk hall olyan történeteket, hogy valaki abbahagyja a szénsavas ásványvíz fogyasztását és máris ledob 10 kilót egy hét alatt. Természetesen az ilyen hírek nem igazak, de annyi valóságtartalmuk van, hogy apróbb változtatásokkal is remek eredményeket érhetsz el.

Tegyük fel például, hogy napi 2 cukros üdítőt megiszol. Ez naponta durván 480 kalória. Na most, ha ezt a mennyiséget vízre cseréled, akkor egy héten már 3360 kalóriával kevesebbet viszel be a szervezetedbe... Nem is rossz ugye? Íme, 5 tipp a fogyás elősegítéséhez:

legyen egy világos célod

Találj magadnak egy reális végeredményt mondjuk 3-4 hét múlva és írd fel. Ezután minden nap mérd meg magad és látni fogod, hogyan állsz a fogyásban. Fontos, hogy leírni nem elég, tenni is kell érte minden nap, de ha lesz egy célod, amiért küzdhetsz, jobban motivált maradsz.

Igyál megfelelő folyadékot

Először is: sok vizet kell innod ahhoz, hogy a szervezeted megfelelően működjön, szóval ez nem csak a fogyást segíti elő. Ha már unod a vizet, feldobhatod úgy, hogy gyümölcsöket teszel bele, vagy akár a tea is megoldás lehet. A lényeg, hogy kerüld a cukros üdítőket.

csökkentsd/szüntesd meg a gyorskaják bevitelét

Tudjuk. Sok a meló, nincs időd rendesen kajálni, de ennek a szervezeted és a tested látja kárát. El kell döntened, hogy ér-e annyit az egészséged, hogy mondjuk napi plusz fél órát rászánsz arra, hogy helyesen étkezz. Csináld meg előző este a másnapi ebéded.

emeld a súlyokat

A heti edzéstervedbe mindenképp vedd bele a nehéz súlyzós edzéseket is, de úgy, hogy kevesebb pihenőt hagysz magadnak két gyakorlat között. Így növeled a pulzusszámot és több kalóriát égetsz el.

reggelizz

Az American Journal of Clinical Nutrition-ban megjelent kutatás azt mutatta, hogy azok, akik reggeliznek, sikeresebbek a hosszú távú súlyfenntartással. Más kutatások ugyanakkor megmutatták a fogyást is. Egyél tojást, görög joghurtot, gyümölcsöt, magokat, bármit, csak reggelizz. Nem véletlen tartja a mondás, hogy ez a legfontosabb étkezés.

Olvasd el ezeket is
Sztriptíztáncosok elmondták, mit gondolnak valójában a vendégeikről

Amit minden srác tudni szeretne, mielőtt fizet egy táncért.

Nem várt dolgok, ha kigyúrod magad

Több férfi is elmondta az előnyeit (és hátrányait) annak, ha szép izomzatuk van.

Orgazmus a levegőben? Igen!

Fogd meg az élet vadabb oldalát!

4 jele annak, hogy túl sokat maszturbálsz

A legtöbb srác számára a maszturbálás szórakoztató és egészséges. Azonban akad egy kis csoport, akik túlzásba viszik.

Nőként a Forma-3-ban? Bizony!

Keszthelyi Vivien – Sikeres szezont zárt Magyarország első női pilótája a nemzetközi F3-as kategóriában!

Friss húst nyáron is

Tombol a kánikula, és a nagy melegben könnyen romlanak az ételek, különösen a húsok. Az állati eredetű termékekben gyorsan szaporodnak a komoly betegségeket okozó baktériumok, ezért nem árt az óvatosság: Dosso Gabi, a Gallicoop háziasszonya elárulja legfontosabb tanácsait, hogy nyáron is friss hús kerülhessen asztalunkra.

3 jó szokás, amitől produktívabb lehetsz

Lusta emberként így hozhatod ki a legtöbbet magadból!

Hogyan építsd fel az edzésedet, hogy sikeres legyen?

Ha valódi eredményeket szeretnél elérni, akkor okosan kell összeállítanod az edzésterved!

3 póz, ha hangos akarsz lenni az ágyban

Mehetnek az erotikus hangok!

A legrosszabb módjai a szakításnak

Pár ember megosztotta, hogy mik voltak a legrosszabb szakítós sztorijaik.

5 nem szokványos dolog, amitől nagyobb eséllyel lehet szívrohamod

Még akkor is veszélyben lehetsz, ha egyébként egészséges a szíved és a családodban sem fordult elő szívbeteg. Elmondjuk miért:

Normális a spermamennyiséged? Mi megmondjuk!

Ha csak gyengén csöpög, akkor komoly egészségügyi gond lehet a háttérben.

Budapest Urban Games: mászók hódítják meg a Budai Vár falait

Újabb különleges sportággal bővül a Budapest Urban Games idei rendezvénye. Augusztus 31-én a falmászás szerelmesei a lehető legizgalmasabb helyszínen, a Budai várfalon tehetik próbára tudásukat. Ott, ahol több száz éve ostromló törökök, majd a várat visszafoglaló csapatok harcoltak, most profi és amatőr sportolók küzdhetnek meg saját magukkal és a szédítő magassággal.

25%-kal csökkentheted a rák kockázatát! Mutatjuk, hogyan:

Az idősebb felnőtteknél, akik súlyt emelnek, körülbelül 25 százalékkal kevesebb valószínűséggel fordulnak elő vastagbélrák kialakulására utaló problémák, mint azoknál, akik egyáltalán nem edzenek, egy új tanulmány szerint, amelyet az Medicine & Science in Sports & Exercise hozott nyilvánosságra.

A legviccesebb dolgok, amik szex közben történhetnek

Időnként csak egy dolgot tehetsz: nevethetsz.

Mi az az "ananász pénisz"?

Ez egy létező dolog. És nem túl jó.

Így vidd le a vérnyomásod természetes úton!

Nem kellenek a gyógyszerek. Védd meg a szíved ezekkel a módszerekkel.

Hét elképesztő előtte-utána fotó, amit neked is látnod kell!

Ha ezek az előtte-utána fotók nem motiválnak, semmi se fog.

Így kerüld el a cukorbetegséget!

A legtöbb felnőtt nem erősít eleget az ajánlott mennyiséghez képest.