Itt az egyik UFC harcos edzésterve, amivel fejlesztheted az állóképességed és robbanékonyabbá válhatsz!

Itt az egyik UFC harcos edzésterve, amivel fejlesztheted az állóképességed és robbanékonyabbá válhatsz!
Forrás: Eric Williams

Tyron Woodley pontosan ezt az edzéstervet követi, hogy kiüsse ellenfeleit a ringben.

Szeretnél elfáradni anélkül, hogy megmozdítanád valamelyik izmodat? Akkor olvasd el, hogyan edz Tyron Woodley szombatonként.

Woodley az amerikai Men’s Health-nek elárulta, hogy az aerob kapacitásán való fejlesztésen kívül robbanékonynak kell lennie, szóval kétféle edzésmódszer kombinációját követi a siker érdekében.

Egy UFC-s mérkőzés 3-5 darab ötperces menetből áll, köztük 1-1 perc szünettel. Mivel most bajnoki összecsapásai vannak a ketrecharcosnak, muszáj, hogy akár az ötödik kör végéig is bírja szösszal. Tehát 25 percig kell keményen küzdenie úgy, hogy közben az ütései is erősek maradjanak.

Olvasd el ezt is!

Az edzésterve:

A bemelegítést egy félperces sprint követi a bringán, ezt követően lepattan róla és fél percig végez burpee-t, vagy más, saját testsúlyos gyakorlatokat. És ez megy fél órán keresztül. A sprintek között egyáltalán nem tart pihenőt, a szusszanást ugyanis az az 5-6 féle gyakorlat jelenti, amit a tekerések között végez.

Ha te csak egy átlagos férfi vagy, aki Woodley módszereit szeretné követni, akkor érdemes egyszer-egyszer beépítened az edzéstervedbe egy-egy ilyen intervallumot is. Ha nincs a közeledben bicikli, vagy otthon szeretnéd elvégezni az edzéstervet, akkor válaszd az ugrókötelet, ezt viszont egy percig használd. Kezdd 10 perccel, aztán minden héten dobj hozzá még pár sorozatot a körhöz, így nem csak az állóképességed fejlődik majd, hanem az izmaid is megnőnek!


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
Szerezz MMA-s karizmokat ezzel az edzéstervvel! Menni fog?
Tovább olvasok
Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem