3 dolog, amitől izmot veszíthetsz - semmi közük az edzéshez!

3 dolog, amitől izmot veszíthetsz - semmi közük az edzéshez!
Forrás: getty images

Hiába teszel meg mindent az izomnövelésért, mégsem látszik az eredmény? Vagy úgy érzed, az utóbbi időben egy csomó izomtól megszabadultál?

Akkor nem csak a teremben kell keresned a probléma okát, hanem inkább teljesen hétköznapi dolgok között. A következő 4 dolog hatására például veszíthetsz az izomtömegedből:

Fájdalomcsillapítókat szedsz

Lehet, hogy az ibuprofént tartalmazó gyógyszerek gyorsan enyhítik az izomlázat, de ha naponta 1200 mg-nál többet viszel be belőle, számolnod kell azzal, hogy elkezdenek eltűnni az izmaid. Az edzés utáni gyulladás okozhat izomlázat, de ezek a természetes folyamatok segítenek a regenerációban és a fehérjeépítésben is.

Nem eszel elég halat

Az omega-3 zsírsavat tartalmazó ételek fokozzák az inzulinérzékenységet, ennek hatására az izmok nagyobb mértékben tudják hasznosítani a bevitt fehérjét. Érdemes több olajos halat, tofut, diót és levélzöldséget enned.

Nem iszol eleget

A dehidratáció hatására is veszíthetsz az izomtömegedből, hiszen vízre szükség van a sérült izmok regenerációjához. A dehidratált izomsejtek könnyebben elfáradnak, arról már ne is beszéljünk, hogy milyen fájdalmas görcsökkel kell megküzdened edzés után, ha nem pótolod az elvesztett folyadékot…


A táplálkozásodra is érdemes jobban odafigyelni, ugyanis az izomnövelés kulcsa a megfelelő tápanyagbevitel!

Nézd meg a galériánkat> 6 kép
A legrosszabb ételek izomnöveléshez
Tovább olvasok
Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem